-3.4 C
Panevėžys
Antradienis, 11 vasario, 2025

Praktiškasis elektromobilis „Kia e-Niro“ jau atvyko į Lietuvą

AutoriusJP
FotoGAMINTOJŲ


Į Lietuvos autorizuotus „Kia“ pardavimo salonus atvyko elektromobiliai „e-Niro“. Efektyvumu išsiskiriantys, 64 kWh naudingos talpos baterijas turintys modeliai jau sulaukė ne vieno išankstinio užsakymo, o dabar visi susidomėję klientai automobilius galės ir išbandyti.

„Kia e-Niro“ krosoveris visose rinkose, kuriose tik debiutavo, tapo populiariu modeliu. Neabejojama, jog tokia ateitis jo laukia ir Lietuvoje. Erdvės, kainos ir praktiškumo santykis prilygsta, o kai kuriais aspektais net ir lenkia pasaulio elektromobilių lyderiais vadinamus „Tesla“ modelius.

Išsiskiria efektyvumu

Į „Kia e-Niro“ montuojama 67,1 kWh bendrosios talpos baterija, kurioje panaudojamos 64 kWh. Namuose sumontuotu 10,5 kW galios krovikliu tokios baterijos įkrovimas trunka 7 val., o 100 kW galios greitojo įkrovimo stotelėje – 54 min.

Vidutinės elektromobilio energijos sąnaudos yra 15,9 kWh/100 km, o su visiškai įkrauta baterija „e-Niro“ gali įveikti 455 km (matuojant naujuoju WLTP režimu). Tai – vienas geriausių Lietuvoje parduodamų elektromobilių rezultatų.

150 kW (2­04 AG) pajėgumą ir 395 Nm sukimo momentą pasiekiantis elektrinis variklis užtikrina priekiniais ratais varomo krosoverio dinamiškumą – iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 7,8 sek.

4375 mm ilgio krosoverio plotis yra 1805 mm, o aukštis – 1560 mm. Penkiaviečio 2700 mm ratų bazę turinčio elektromobilio masė yra 1812 kg, o į jo bagažinę telpa 451 l krovinio. Nulenkus galines sėdynes bagažinės talpa padidėja iki 1405 l.

Gerai pasirodė elektromobilių varžybose

„Kia e-Niro“ savo galimybes įrodė birželio mėnesį vykusiose elektromobilių varžybose – pačių pajėgiausių elektromobilių klasėje jis nusileido tik gerokai talpesnes baterijas turintiems modeliams: Lietuvoje neparduodamam „Tesla Model 3“ (75 kWh baterija) ir triskart brangesniam „Porsche Taycan“ (95 kWh). „e-Niro“ ekipažas 500 km atstumą įveikė per 5 val. 55 min. ir vos 9 min. atsiliko nuo nugalėtojų su „Tesla“.

Lietuvos rinkai tiekiami „Kia“ elektromobiliai yra gausiai sukomplektuoti – išsiskiria dideliu komforto ir saugumo įrangos paketu. Jau standartinėje jo įrangoje yra „Bi-LED“ prisitaikančių žibintų sistema, automatiškai perjungiamos artimosios ir tolimosios šviesos, adaptyvinė greičio palaikymo sistema, šildomas vairas ir sėdynės (papildomai užsakomos ir ventiliuojamos), „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ programos, bevielis telefono kroviklis.

Elektromobiliui, kaip ir kitiems „Kia“ modeliams, suteikiama 7 metų arba 150 000 km garantija.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Regitra“: praėjusiais metais Lietuvoje elektromobilių padaugėjo beveik dvigubai

JP Redakcija

„Ignitis“: prie „Maxima“ parduotuvių Baltijos šalyse bus įrengta apie 300 elektromobilių įkrovimo prieigų

JP Redakcija

Ekspertas atskleidė, ko tikėtis elektromobilių vairuotojams: 2025-ieji gali tapti lūžio metais

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads