Klaipėdos jūrų uosto direkcija įsipareigojo iki lapkričio atlikti paruošiamuosius upinio krovinių uosto Jurbarke plėtros darbus. Uosto direkcija su Jurbarko savivaldybe pasirašė tai numatantį susitarimą.
„Klaipėdos uostas pirmą kartą istorijoje išeina už Klaipėdos ribų, ateina į Nemuną, su kuriuo visą laiką buvo susijęs, į pirmą istorinį Lietuvos uostą – Jurbarką“, – sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Anot jo, svarbu ne tik sutvarkyti bei pritaikyti Nemuną krovininei ir pramoginei laivybai, bet ir jį įveiklinti.
„Uosto atsiradimas paskatins ateiti investuotojus į savivaldybės sutvarkytus investicinius žemės sklypus, esančius visiškai netoli uosto, bus kuriamos naujos darbo vietos“, – pranešime sakė Jurbarko meras Skirmantas Mockevičius.
Anot jo, upę pritaikius laivybai, Jurbarkas galės Nemuno ir Mituvos upių santakos teritorijoje sukurti naują modernų uostą. Mero teigimu, idėja Jurbarke atkurti uostą gimė prieš penkerius metus.
Klaipėdos uosto direkcija įvertins galimybes sukurti krantinių infrastruktūrą, analizuos šalia esančių sklypų įveiklinimą.