Net ir su šiandieninėmis aukštųjų technologijų transporto priemonėmis vis dar yra vietų, kurios nepaklūsta tyrinėjimams ir, ko gero, nenuostabu, kad kelios jų yra aptinkamos nederlingame, nesvetingame Antarktidos žemyne.
Dabar, pirmą kartą istorijoje, Antarktidoje nusileido „Airbus 340“. Šio tipo lėktuvas, kuris pirmąjį savo skrydį atliko prieš daugiau nei tris dešimtmečius, buvo „atidžiai parinktas, kad tinkamai veiktų šioje ekstremalioje aplinkoje“, skelbia skrydį atlikusi prabangi aviacijos bendrovė „Hi Fly“, o po šio sėkmingo nusileidimo bendrovė teigia artimiausiu metu besitikinti šią kelionę atverti turistams.
„Tai nebuvo dar vienas eilinis skrydis,“ – aiškino kapitonas Carlos Mirpuri, kuris taip pat yra „Hi Fly“ viceprezidentas, pilotavęs ir šį lėktuvą,. „Yra specifiškumų, susijusių su šia labai atokia operacija, kurią mes vykdysime, atšiauria aplinka, su kuria susidursime, ir būtinybe užtikrinti, kad lėktuve būtų tinkama apsauginė apranga“.
Techniškai „Wolf‘s Fang Rundway“ pakilimo ir nusileidimo takas net nėra oro uostas – jis sukurtas, kaip C lygmens oro uostas, kas reiškia, kad čia skristi leidžiama tik specializuotoms įguloms. Lėktuvui pavyko sustoti ant ledo dėka griovelių, išrėžtų specialia įranga.
Įgulai teko kovoti ir su lėktuvo navigacine įranga, pavyzdžiui, aukščio matuokliais, kuriems pakenkė didžiulis šaltis, o net vizualiai apskaičiuoti aukštį buvo sunku, kuomet Antarktida beveik visuomet yra vienodai balta ir ledinė.
Nors pirmasis istorijoje skrydis į Antarktidą buvo įvykdytas 1928 metais, monoplanu „Lockheed Vega 1“, kurį pilotavo Australijos karo lakūnas ir tyrinėtojas George Hubert Wilkins, plataus korpuso lėktuvas, pavyzdžiui, „Airbus 340“, į žemyną atskrido tik 2019 metais.