Pernai „Maxima“ paramos ir labdaros organizacijoms perdavė maisto už 2,6 mln. eurų

Autoriuselta
Fotoživilė večiorkutė


Prekybos tinklas „Maxima“, apsisprendęs nepardavinėti pasibaigusio galiojimo maisto produktų, paramos ir labdaros organizacijoms pernai atidavė maisto už 2,6 mln. eurų – virš 50 proc. daugiau nei ankstesniais metais, rašoma pranešime. 

Skaičiuojama, kad socialiai pažeidžiamus žmones, kuriems būtina parama ir pagalba, pasiekė apie 1,5 tūkst. tonų įvairaus maisto iš beveik visų „Maxima“ parduotuvių.

„Pernai šis procesas buvo galutinai sustyguotas visame mūsų tinkle – kiekvienoje parduotuvėje paruošti atsakingi darbuotojai, patvirtintos aiškios taisyklės, išskirtos saugos reikalavimus atitinkančios sandėliavimo zonos, užtikrintas sklandus procesas su partneriais ir sukurta efektyvi monitoringo sistema. Tai lėmė, kad paramai atiduoto maisto apimtys ir vertė išaugo daugiau nei 50 proc., o socialiai remtinus žmones pasiekia maistas iš viso mūsų asortimento“, – kalba Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Ugnė Ulickienė.

U. Ulickienė pažymi, kad dėl tinkamai sudėlioto proceso, dabar operatyviai ir saugiai žmonėms gali būti perduodami ne tik ilgesnio galiojimo produktai, duonos gaminiai, vaisiai ir daržovės, bet ir trumpo galiojimo šviežias maistas.

Pernai paramos ir labdaros organizacijoms „Maxima“ tinklas perdavė penkiskart daugiau valgyti paruoštų kulinarijos gaminių ir dešimt kartų daugiau konditerijos gaminių. Tris kartus išaugo  atiduodamų kiaušinių bei šviežios žuvies kiekiai, o pieno produktų ir mėsos gaminių – daugiau nei pustrečio karto.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Pricer“: pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis sausį brango 3,1 proc.

JP Redakcija

Sausį pigiausiai apsipirkti siūlo prekybos tinklai „Lidl“ ir „Maxima“, brangiausiai – „Rimi“

JP Redakcija

Savanorių dovana vienišiems senjorams – šilti susitikimai

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads