Prekybos tinklas „Maxima“, apsisprendęs nepardavinėti pasibaigusio galiojimo maisto produktų, paramos ir labdaros organizacijoms pernai atidavė maisto už 2,6 mln. eurų – virš 50 proc. daugiau nei ankstesniais metais, rašoma pranešime.
Skaičiuojama, kad socialiai pažeidžiamus žmones, kuriems būtina parama ir pagalba, pasiekė apie 1,5 tūkst. tonų įvairaus maisto iš beveik visų „Maxima“ parduotuvių.
„Pernai šis procesas buvo galutinai sustyguotas visame mūsų tinkle – kiekvienoje parduotuvėje paruošti atsakingi darbuotojai, patvirtintos aiškios taisyklės, išskirtos saugos reikalavimus atitinkančios sandėliavimo zonos, užtikrintas sklandus procesas su partneriais ir sukurta efektyvi monitoringo sistema. Tai lėmė, kad paramai atiduoto maisto apimtys ir vertė išaugo daugiau nei 50 proc., o socialiai remtinus žmones pasiekia maistas iš viso mūsų asortimento“, – kalba Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Ugnė Ulickienė.
U. Ulickienė pažymi, kad dėl tinkamai sudėlioto proceso, dabar operatyviai ir saugiai žmonėms gali būti perduodami ne tik ilgesnio galiojimo produktai, duonos gaminiai, vaisiai ir daržovės, bet ir trumpo galiojimo šviežias maistas.
Pernai paramos ir labdaros organizacijoms „Maxima“ tinklas perdavė penkiskart daugiau valgyti paruoštų kulinarijos gaminių ir dešimt kartų daugiau konditerijos gaminių. Tris kartus išaugo atiduodamų kiaušinių bei šviežios žuvies kiekiai, o pieno produktų ir mėsos gaminių – daugiau nei pustrečio karto.
![](https://jp.lt/wp-content/uploads/2017/11/elta.png)