Įsipareigojimų klientams nesugebėjusi įvykdyti ir veiklą sustabdžiusi nepriklausoma elektros tiekėja „Perlas Energija“ per beveik tris mėnesius sulaukė 16,6 tūkst. buvusių klientų prašymų kompensuoti skirtumą tarp buvusios ir naujo tiekėjo kainos.
Jiems įmonė išmokėjo daugiau nei 222 tūkst. eurų – kiek daugiau nei dešimtadalį numatytos sumos, BNS pranešė įmonės vadovas Vilius Juraitis. Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. eurų.
Bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovas Paulius Kalmantas BNS teigė, kad kitus tiekėjus iki šiol pasirinko apie 118,4 tūkst. buvusių „Perlas Energijos“ klientų, dar 13,6 tūkst. gauna garantinio tiekimo paslaugą, o 46 tūkst. priklauso trečiajam rinkos liberalizavimo etapui ir grįžo į visuomeninį tiekimą.
BNS skaičiavimais, dėl kompensacijų kreipėsi 14 proc. kitus tiekėjus pasirinkusių buvusių įmonės klientų. Jiems iki praėjusių metų pabaigos „Perlas Energija“ kompensuoja skirtumą tarp buvusios fiksuotos įmonės kainos ir naujo tiekėjo kainų, bet ne daugiau kaip 6,3 cento už kilovatvalandę.
Kompensacijos pradėtos mokėti spalio 10 dieną. Pasak V. Juraičio, dėl jų buvę klientai gali kreiptis iki sausio 20 dienos, o prašymus galima teikti tiek už vieną mėnesį, tiek už visą rugsėjo-gruodžio laikotarpį.
