Per karantiną Registrų centro klientai raginami naudotis el. paslaugomis

AutoriusJP
FotoBNS, BENDROVĖS


Vyriausybės sprendimu visoje šalyje įvedus karantiną Registrų centras savo klientus ragina kuo daugiau paslaugų užsisakyti nuotoliniu būdu ir taip apriboti kontaktų skaičių su kitais asmenimis. Registrų centras primena, kad savitarnoje galima gauti didžiąją dalį įmonės teikiamų paslaugų, pavyzdžiui, užsisakyti išrašus, atnaujinti duomenis, įregistruoti juridinį asmenį ar sudaryti įgaliojimą, o gausios konsultantų pajėgos pasirengusios telefonu atsakyti į visus klientų klausimus.

„Pastebime, kad klientai į Registrų centrą neretai atvyksta tų paslaugų, kurias nesunkiai ir daugeliu atveju pigiau užsisakyti internetu, pasinaudodami savitarna. Dėl šios priežasties dar vasarą didžiuosiuose miestuose įrengėme savitarnos zonas, ragindami klientus pasinaudoti elektroninių paslaugų privalumais. Vis dėlto, suprasdami šiandieninės situacijos rimtumą ir rūpindamiesi savo klientų bei darbuotojų saugumu, raginame kaip įmanoma daugiau reikalų susitvarkyti neišvykus iš namų ir pasinaudojus Registrų centro elektroninėmis paslaugomis“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Registrų centro savitarnos sistemoje galima ne tik užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, tačiau ir įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą. Be to, pasinaudodami neatlygintinomis paslaugomis gyventojai gali pasitikrinti savo nekilnojamojo turto mokestinę ar vidutinę rinkos vertę, E. sveikatos sistemoje, prisijungę prie savo paskyros, gali sužinoti informaciją apie atliktą COVID-19 tyrimą ar kitus sistemoje esančią savo sveikatos informaciją.

Sustiprintos konsultantų pajėgos

Anot D. Karaliūnienės, pavasarį per karantiną pastebimai išaugo į įmonės konsultantus telefonu ar internetu besikreipiančių klientų, todėl siekiant kuo geriau pasiruošti antrajai koronaviruso bangai buvo imtasi veiksmų plečiant konsultantų pajėgumus bei atnaujinant techninę įrangą.

„Pirmiausiai investavome į Konsultacijų centro įrangą, kuri leidžia operatyviai reaguoti į besikeičiantį klientų poreikį ir konsultantų komandą sukoncentruoti ties tomis temomis, kurios tuo metu yra aktualiausios, pavyzdžiui NT mokestinės vertės, nuomos sutarčių įregistravimas ar finansinių ataskaitų teikimas. Be to, nusprendėme sukurti papildomas 30 darbo vietų Utenoje ir ten išplėsti turimą konsultantų komandą. Didesnės specialistų pajėgos leis operatyviai reaguoti į klientų užklausas telefonu bei internetu“, – teigia Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė.

D. Karaliūnienė.

Registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. skambučių, tačiau per pirmąjį karantiną (kovo-birželio) mėnesiais skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių per dieną.

„Išaugus telefonu besikreipiančių klientų skaičiui ne visuomet galime operatyviai atsiliepti į visus skambučius ir suteikti reikalingą pagalbą. Dėl to raginame klientus pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur klientai gali rasti atsakymus į daugelį jiems rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo klausimą, į kurį stengiamės atsakyti kuo operatyviau“, – pataria D. Karaliūnienė.

Interaktyvioje konsultacijų sistemoje paieškoje įvedus dominančią temą, pavyzdžiui, kaip įregistruoti nebaigtą statybą ar gauti duomenų išrašą, sistema pateiks atsakymus ir naudingas nuorodas. Neradus atsakymo į rūpimą klausimą, sistemoje taip pat galima užduoti klausimą Registrų centro konsultantui.

Vizitas – tik neatidėliotinais atvejais ir laikantis visų saugumo reikalavimų

Registrų centro klientams į fizines klientų aptarnavimo vietas patariama atvykti tik itin svarbiais ir neatidėliotinais atvejais, kai paslaugos neteikiamos elektroniniu būdu. Siekiant sutaupyti laiko klientai raginami vizitui į Registrų centro padalinį registruotis iš anksto.

Klientų prašoma į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę, atsiskaitymams nenaudoti grynųjų pinigų. Vadovaujantis visais saugumo reikalavimais, Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių patalpos visoje Lietuvoje yra reguliariai valomos, tarp klientų ir darbuotojų išlaikomas atstumas, patalpose įrengtos rankų dezinfekavimo priemonės.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Registrų centras: finansinių ataskaitų vis dar nepateikė apie 1,2 tūkst. paramos gavėjų

JP Redakcija

Registrų centras: ataskaitų nepateikė daugiau nei 2 tūkst. paramos gavėjų

JP Redakcija

Registrų centras išregistruos ilgai likviduojamus juridinius asmenis

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads