Elektros ir dujų klientus aptarnaujančio centro „Gilė“ specialistai pastebi, kad pasikeitus atsiskaitymo už komunalinius mokesčius tvarkai e. bankuose, gyventojai renkasi kitus atsiskaitymo už elektros energiją ir gamtines dujas būdus. Bankams pagal SEPA (bendros Europos sąjungos mokėjimų eurais erdvės) reikalavimus atnaujinus įmokų surinkimo formas, dalis gyventojų pakeitė ir savo mokėjimo įpročius.
Nuo balandžio pradžios įmokų surinkimas per e. bankininkystę sumažėjo 14 proc., o kai kuriuose bankuose – net iki trečdalio. Tuo tarpu klientų, atsiskaitančių už elektrą bei dujas kitais elektroniniais kanalais, skaičius išaugo.
Didžiausias augimas pastebimas savitarnos svetainėje – per pastarąjį mėnesį klientų, čia atsiskaitančių už elektrą ir dujas, padaugėjo 13 proc. (t.y. 12 tūkst. vartotojų). Už elektros energiją ir dujas mokančių per „Viena sąskaita“ skaičius paaugo 4 proc. (t.y. 1,8 tūkst. vartotojų).
„Kurdami elektros ir dujų savitarnos svetainę galvojome apie patogumą savo klientams, todėl pasiūlėme jiems papildomų paslaugų – galimybę atsiskaityti ne tik už elektros energiją ir gamtines dujas, bet ir už kitas namų ūkio paslaugas, televiziją, internetą, sumokėti sąskaitas už kitas asmenines paslaugas“, – sako „Gilės“ centrą valdančios UAB „Verslo aptarnavimo centras“ generalinė direktorė Eglė Šimė.