1.7 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

Pasauliui pristatytas naujasis „Volkswagen Amarok“

AutoriusJP
FotoGAMINTOJŲ

„Volkswagen Commercial Vehicles“ pasauliui pristatė naująjį „Amarok“ pikapą. Praktiški sprendimai, daugiau nei 20 naujų vairuotojo asistentų, srautinės paslaugos, galingi ir ekonomiški varikliai, visų varančiųjų ratų sistemos, gausybė aksesuarų ir „Volkswagen“ dizaino DNR leidžia „Amarok“ tapti vienu universaliausių ir geriausiai subalansuotų pikapų pasaulyje. Išankstiniai šio modelio pardavimai Lietuvoje prasidės 2023-ųjų sausį, o pirmieji automobiliai bus pristatyti balandį.

Naujasis „Amarok“ tapo didesnis, galingesnis, atletiškesnis ir charizmatiškesnis. „Kurdami naująją „Amarok“ kartą iš esmės pakeitėme jo archetipinį dizainą. Dabar jis daug ekspresyvesnis ir įspūdingesnis“, – teigė „Volkswagen Commercial Vehicles“ dizaino vadovas Albert Kirzinger.

Ilgesnė ratų bazė patobulina proporcijas ir bekelės pajėgumus

5.350 mm ilgio naujasis „Amarok“ yra 96 mm ilgesnis nei pirmtakas. Tuo tarpu 3.270 mm ratų bazė yra 173 mm ilgesnė nei anksčiau. Tai reiškia daugiau erdvės salone, ypač sėdintiems gale. Kadangi ratų bazė pailgėjo daugiau nei kėbulas, kėbulo iškyša tapo gerokai mažesnė.

Darbui skirtas aukštos kokybės „Volkswagen“ salonas

„Style“ ir aukštesnio lygio komplektacijose standartiškai montuojamas 12 colių įstrižainės skaitmeninis prietaisų skydelis ir modernus, lietimui jautrus 12 colių įstrižainės multimedijos ekranas. Intuityvų valdymą „Volkswagen Commercial Vehicles“ užtikrino suderinant skaitmenines funkcijas ir ergonomiškus mygtukus bei jungiklius.

Nauji varikliai ir transmisija

Į „Amarok“ montuojamas 177 kW/241 AG išvystantis trijų litrų dyzelinis V6 variklis, sujungtas su 10 laipsnių automatine greičių dėže. Baltijos šalyse į „Amarok“ standartiškai montuojama ir visų varančiųjų ratų 4MOTION sistema, kuri leis įveikti visas kliūtis ir tempti iki 3,5 t priekabą.

Daugiau nei 20 naujų vairuotojo asistentų.

Šeši pasirenkami važiavimo režimai padės vairuotojui įvairiausiuose situacijose – nuo važiavimo slidžiais paviršiais iki bekelės iššūkių. Naująjį „Amarok“ vairuoti bus patogiau ir dėl gausybės naujų vairuotojo asistentų. Daugiau nei 20 jų, pavyzdžiui, adaptyvi greičio palaikymo sistema ar IQ.LIGHT LED matricos žibintai, šiame modelyje montuojami pirmą kartą.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Galingas ir lengvas: pristatytas dinamiškas universalas „BMW M3 CS Touring“

JP Redakcija

Erdvių šeimyninių automobilių evoliucija: kur ji atvedė ir kur nuves?

JP Redakcija

Naujų automobilių registravimas praėjusias metais išaugo beveik 8 proc.

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads