Panevėžio miesto savivaldybė ketina atnaujinti miesto vizualinį identitetą, pristatyti naują logotipą.
Miesto meras Rytis Mykolas Račkauskas sudarė darbo grupę, kuri koordinuos vizualinio identiteto kūrimo procesą ir tvirtins naująjį Panevėžio grafinį ženklą.
Panevėžio plėtros agentūros „Panevėžys Now“ direktorė Monika Miniotaitė BNS sakė, kad šiuo metu miestas neturi vientiso ir aiškiai komunikuojamo įvaizdžio, kuris būtų atpažįstamas nacionaliniu bei tarptautiniu mastu.
„Todėl siekiama suformuoti Panevėžio vizualinį identitetą, kuris sustiprintų miesto tapatybę, paskatintų panevėžiečius dar labiau didžiuotis savo miestu ir jaustis jo dalimi, taip pat padėtų efektyviau pristatyti miestą esamiems bei potencialiems gyventojams, studentams, turistams, investuotojams ir kitoms miestui reikšmingoms tikslinėms grupėms“, – teigė M. Miniotaitė.
„Tai atitinkamai paskatintų miesto ekonominį gyvybingumą, augintų kultūrinį jo patrauklumą“, – pridūrė ji.
Pasak „Panevėžys Now“ direktorės, šiuolaikiniai miestų ženklai remiasi logotipais, spalvomis ir šūkiais, kurie atpažįstami, lengvai pritaikomi naudoti įvairiose medijose, atspindi miestų dinamiškumą.
M. Miniotaitės teigimu, pernai baigtas pirmasis miesto vizualinio identiteto kūrimo projekto etapas, tuomet suformuotos miesto pozicionavimo gairės.
„Šiuo metu projektas pereina į antrąjį etapą – darbus perims grafikos dizaineriai, jie pateiks vizualinio identiteto pasiūlymus, atitinkančius suformuluotą naratyvą ir daug kitų miesto įvaizdžiui keliamų reikalavimų“, – pasakojo ji.
Anot „Panevėžys Now“ vadovės, pirmiausia bus kuriamas miestą reprezentuojantis grafinis ženklas – logotipas, vėliau bus patvirtinta vizualinio identiteto stiliaus knyga. Joje bus pateikiamos logotipo naudojimo taisyklės ir skirtingos pritaikymo galimybės – nuo miestą reprezentuojančių reklaminių stendų ir suvenyrų iki socialinių tinklų bei interneto svetainės šablonų.
„Miesto vizualinio identiteto kūrimas yra ilgas procesas, antrąjį projekto etapą planuojama užbaigti iki šių metų pabaigos“ , – teigė M. Miniotaitė.
Pasak jos, naujojo miesto vizualinio identiteto kaina paaiškės įvykdžius viešąjį pirkimą, jį organizuos Panevėžio plėtros agentūra, įgyvendinanti savivaldybės finansuojamą projektą „Kelionės kryptis – Panevėžys“.
