Panevėžio miesto savivaldybė dar pernai paskelbė konkursą koncesininkams, kurie savo lėšomis atnaujintų 92 autobusų stotelių paviljonus, o mainais už tai gautų teisę dešimt metų naudoti juos reklamai ir iš to užsidirbti.
Konkursas buvo pratęstas iki praėjusių metų spalio, bet dalyvaujančiųjų neatsirado, todėl savivaldybei teks skelbti konkursą antrą kartą.
Nesulaukė dalyvių
Panevėžio miesto savivaldybės Miesto plėtros skyriaus vedėjas Jokūbas Leipus komentavo situaciją:
„Deja, nesulaukėme nė vieno pasiūlymo. Tad šiuo metu peržiūrime konkurso sąlygas ir jas planuojame šiek tiek keisti – reikalavimuose „nuleisti kartelę“. Pakeitimai būtų tokie: atsisakyti ženklų ir dalies mažosios architektūros atnaujinimo. Todėl konkursą skelbsime pakartotinai. Norime, kad savivaldybei autobusų stotelių paviljonų atnaujinimas nieko nekainuotų – konkurso laimėtojas koncesininkas pajamas generuotų iš reklamos paviljonuose“.
Sutartis – dešimčiai metų
Pasak Miesto plėtros skyriaus vedėjo, su konkurso laimėtoju sutartis būtų sudaryta dešimčiai metų.
„Vietoje senų autobusų stotelių paviljonų, per metus nuo sutarties pasirašymo, atsirastų 72 nauji, vėliau, per ateinančius penkerius metus, papildomai dar 20 paviljonų suderintose vietose. Iš viso mieste turėtų atsirasti 92 nauji paviljonai“, – komentavo J. Leipus ir teigė, kad konkurso sąlygose nurodoma, jog koncesininkas turėtų įrengti ne tik pačius paviljonus.
„Atsirastų suoliukai, šiukšliadėžės. Koncesininkas taip pat būtų atsakingas už autobusų stotelių priežiūrą: valymą ir remontą. Siekiama, kad naujoji stotelių infrastruktūra ir jos priežiūra netaptų finansine našta savivaldybės biudžetui – koncesininkas pajamas generuotų iš reklamos, kurią galėtų viešinti stotelėse“, – aiškino J. Leipus.