Panevėžyje – atvirų klasių konferencija apie įtraukųjį ugdymą

AutoriusJP
FotoGEDIMINAS KARTANAS


Panevėžyje šiandien vyksta miesto mokyklų įtraukiojo ugdymo konferencija „Atvirųjų klasių projektas – prasminga įtrauktis: sėkmės žingsniai, patirtys“. Renginį organizuoja Rožyno progimnazija, įgyvendindama Tūkstantmečio mokyklų (TŪM) projektą ir švietimo plėtros programą, skirtą įtraukiojo ugdymo organizavimo modelių diegimui. Konferencijos tikslas – apibendrinti Atvirųjų klasių projekto metu sukauptą devynių miesto mokyklų patirtį ir parengti tinkamiausią įtraukaus ugdymo modelį, atliepiantį mokinių poreikius Panevėžio mieste.

„Panevėžys visada garsėjo stipria švietimo bendruomene, kuri geba prisitaikyti prie pokyčių ir drąsiai ieško naujų sprendimų. Atvirųjų klasių projektas – tai ne tik metodinė naujovė, bet ir reikšmingas kultūrinis pokytis, kuriantis mokyklą, kurioje visi mokiniai, nepaisant jų gebėjimų ar iššūkių, gali būti visaverčiai bendruomenės nariai. Įtraukusis ugdymas – tai ne apie kompromisus ar nuolaidas, o apie galimybių kūrimą“, – sakė Panevėžio miesto savivaldybės mero patarėja Loreta Masiliūnienė.

Įtraukusis ugdymas – tai mokymosi aplinkos pritaikymas, sudarant galimybes kiekvienam vaikui, nepaisant jo individualių gebėjimų, socialinės padėties ar negalios, aktyviai dalyvauti ugdymo procese ir būti visaverte jo dalimi.

Šiuo metu Panevėžio mokyklose įsteigta 16 atvirųjų klasių, kuriose mokosi 410 mokinių, iš jų 129 turi specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP). Siekiant užtikrinti veiksmingą įtrauktį, su mokiniais dirba 9 antrieji mokytojai ir 16 mokytojų padėjėjų.

Konferencijoje dalyvauja pedagogai, švietimo pagalbos specialistai ir mokyklų administracijų atstovai iš įvairių Panevėžio mokyklų – Beržų, Rožyno, „Vilties“, „Vyturio“, „Žemynos“, „Šaltinio“, „Saulėtekio“ progimnazijų, „Minties“ inžinerinės gimnazijos ir Panevėžio pradinės mokyklos.

Konferencijos metu savo patirtimi dalijasi pedagogai, dirbantys projekte pagal atvirųjų klasių modelį. Jie dalijasi patirtimi apie atvirų klasių projekto įgyvendinimą, aptaria visiškos įtraukties, mobilios ir srautinės įtraukties modelius, pristato sėkmingus ugdymo metodus, iššūkius bei praktinius sprendimus, kurie padeda gerinti mokymosi aplinką visiems mokiniams. Taip pat vyksta komandinis darbas, kurio metu dalyviai drauge analizuoja įtraukties modelius ir rengia rekomendacijas tolimesniam projekto įgyvendinimui.

Šis renginys – svarbus žingsnis siekiant sukurti dar palankesnę ugdymosi aplinką Panevėžio mokyklose. Savivaldybė tikisi, kad konferencijoje aptartos idėjos ir pasidalinta patirtis prisidės prie sėkmingo įtraukaus ugdymo modelio įgyvendinimo visame mieste.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Panevėžys stiprina švietimo pagalbą SUP turintiems vaikams: pradedamas įgyvendinti naujas projektas

JP Redakcija

„Šaltinio“ progimnazijoje – konferencija pozityvios tėvystės tema

JP Redakcija

Ministerija nepritaria Seimo narių siūlymams dėl įtraukiojo ugdymo: paliekama erdvė piktnaudžiavimui

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads