Šiandien Panevėžio miesto savivaldybės taryba pritarė, kad miesto biudžetinių įstaigų buhalterinė apskaita būtų vykdoma centralizuotai.
„Darbo grupė atliko Panevėžio biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos analizę. Pastebėta, kad naujovės reikalingos, siekiant ne tik gerinti atliekamos buhalterinės apskaitos kokybę, bet ir efektyviai valdyti finansinius, žmogiškuosius išteklius, pasiekti ekonominį efektą, optimizuoti ir gerinti Savivaldybės įstaigų veiklą. Taip pat įžvelgiama grėsmė po kelerių metų pritrūkti buhalterių. Be to, manome, kad kiekviena įstaiga turėtų skirti dėmesį savo pagrindinių funkcijų kokybiškam įgyvendinimui, o finansinius klausimus palikti už tai atsakingam juridiniam asmeniui“, – sako Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Kazimieras Armonavičius.
Tikimasi, kad buhalterinės apskaitos centralizavimas leis teikti aukšto lygio paslaugas, Savivaldybės įstaigose bus sumažintas netiesioginių funkcijų atlikimas, veikla efektyvesnė, taip pat bus sutaupytos miesto biudžeto lėšos.
Centralizuojant buhalterinę apskaitą biudžetinėse įstaigose, būtų naudojama vieninga finansų valdymo informacinė sistema, vienodais apskaitos principais tvarkoma buhalterinė apskaita, kiltų darbuotojų kompetencija, būtų išspręsta trūkstamų buhalterių ir pavadavimo problema, su kuria šiuo metu susiduria įstaigos.
Panevėžio miesto savivaldybės biudžetinių įstaigų centralizuotos buhalterinės apskaitos funkcijos bus pradėtos įgyvendinti nuo 2022 m. rugsėjo 1 d.
Reklama: buhalterinės apskaitos paslaugos