2017 m. miesto gatvėms atnaujinti panaudojusi modernią „Remix Plus“ technologiją, Savivaldybė ieško efektyvesnių būdų ir duobėms lopyti.
„Norime, kad gatvių remonto darbai ne tik nenutrūktų, bet ir ilgiau būtų matomi rezultatai. Šiuo metu UAB „Panevėžio gatvės“ bando technologiją, leidžiančią įdaužas remontuoti perkaitinant frezuotą asfaltą ir pridedant papildomų rišančiųjų medžiagų net esant žemai oro temperatūrai“, – sako Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.
UAB „Panevėžio gatvės“ išsinuomojo prie mašinos tvirtinamą įrenginį, kuriame naudotas asfaltbetonis kaitinamas iki tam tikros temperatūros, maišomas iki vientisos masės, o tada pilamas duobei užlyginti. Vienu metu gali būti kaitinama iki 0,8 tonos asfaltbetonio.
Bendrovės darbuotojai technologiją numato panaudoti Pušaloto ir Pramonės g. sankryžoje, Kėdainių, Klaipėdos ir kt. gatvėse.

Šaltu asfaltu kelininkai paprastai taiso tik avarines duobes esant neigiamai oro temperatūrai. Tai tėra laikina priemonė.
Karštas asfaltas naudojamas esant teigiamai oro temperatūrai (geriausia – daugiau kaip +10 laipsnių). Šis būdas kur kas efektyvesnis – užlopytos duobės laiko ilgiau.
