-3 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 13 vasario, 2025

Panevėžietė pasipiktino Lietuvos pašto darbu: dingsta siuntos, vėluoja prenumeruojami laikraščiai

AutoriusSAMANTA ILONYTĖ
FotoRIMVYDAS ANČEREVIČIUS, BNS
Lietuvos paštas sukėlė pasipiktinimą keliems panevėžiečiams ir rajono gyventojams. Priežastis – vėluojantys užprenumeruoti leidiniai ir dingusios siuntos.

Lietuvos paštas sukėlė pasipiktinimą keliems panevėžiečiams ir rajono gyventojams. Priežastis – vėluojantys užprenumeruoti leidiniai ir dingusios siuntos.

Vėluoja pristatyti

Panevėžietė Aldona prenumeruoja žurnalą ir laikraštį. Žurnalą atneša kartą per mėnesį, o laikraštį turėtų pristatyti kiekvieną penktadienį. Moteris nustebo, kuomet nuo spalio mėnesio ji ėmė skaitinius gauti nebe rytais, kaip būdavo įprasta, o 12 valandą ar net vėliau.

„Būdavo smagu gavus leidinį perversti jį prie puodelio kavos. Na, o dabar iš pašto dėžutės pasiimu tik vakarais, grįžusi iš darbo arba vidury dienos. Truputį keista. Man labiau patiktų, jei ir vėl atneštų rytais“, – teigė ji.

Lietuvos pašto atstovė Monika Pulokė komentavo, jog laiškininkai prenumeratą gavėjams visuomet stengiasi pristatyti tą pačią darbo dieną, kai laikraštis gaunamas pašte.

„Svarbu pastebėti, kad pristatymo laikas priklauso nuo daugelio aplinkybių – tą dieną pristatomos korespondencijos bei siuntų kiekių, ar nėra išmokų mokėjimo laikotarpis – joms teikiame pirmenybę, gyvenant pandemijos laikotarpiu reikšmingas rodiklis ir laiškininkų sveikata, taip pat oro sąlygos. Atsižvelgiant į tai, galimi nežymūs pristatymo laiko svyravimai, tačiau galime patikinti, kad laiškininkai visuomet stengiasi prenumeratą pristatyti kuo greičiau“, – sakė ji.

Panevėžietė Aldona prenumeruoja žurnalą ir laikraštį. Žurnalą atneša kartą per mėnesį, o laikraštį turėtų pristatyti kiekvieną penktadienį. Moteris nustebo, kuomet nuo spalio mėnesio ji ėmė skaitinius gauti nebe rytais, kaip būdavo įprasta, o 12 valandą ar net vėliau.

Prenumeratos pristatomos ne paskirtą dieną

Na, o Panevėžio rajono gyventoja Kristina taip pat piktinosi Lietuvos pašto darbu. „Mano prenumeruojamas laikraštis prekyboje pasirodo penktadieniais. Tuo tarpu man paštininkė jį atneša tik šeštadieniais, kai išleidžiamas ir dar kitas mano prenumeruojamas laikraštis. Norėčiau gauti ne abu iškart, o tuomet, kada priklauso – penktadienį ir šeštadienį, nes aš moku pinigus už prenumeratą, o redakcijos taip pat moka už pristatymą laiku“, – kalbėjo Kristina.

M. Pulokės teigimu, laiškininkai į apylinkes paprastai išvažiuoja ryte, tačiau išvažiavimo laikas taip pat priklauso nuo tą dieną reikiamų pristatyti korespondencijos, prenumeratos bei siuntų kiekių. „Kiekvieną kartą prieš išvykdami į apylinkę laiškininkai susidėlioja kelionės maršrutą, jeigu tą dieną gavėjų yra daugiau, tiek pasiruošimas kelionei, tiek pati kelionė užtrunka ilgiau. Dažniausiai tokios dienos pasitaiko išmokų bei sąskaitų mokėjimo laikotarpiu.“

„Minima ponios Kristinos situacija – įdomi. Negaliu pakomentuoti konkrečiai šios situacijos, nes nežinau detalių – kokiu adresu laikraštis pristatomas, bet esu linkusi manyti, kad, kaip minėjau, tai pavienis atvejis, kurį nulėmė viena iš galimų priežasčių – galbūt tai buvo išmokų mokėjimo laikotarpis, galbūt darbuotojo liga“, – tikino pašto atstovė.

Panevėžietė pasipiktino Lietuvos pašto darbu.

Dingusi siunta – retenybė

Panevėžietė Milita susidūrė su dar kita problema – dingusia siunta. „Tai jau gana sena istorija. Turėjau gauti siuntinį iš Ispanijos. Siuntinys išsiųstas birželio mėnesį. Jau liepą, siuntos sekimo kodo dėka, mačiau, kad siunta Vilniaus terminale. Laukiau, bet nieko nesulaukiau. Susisiekiau su Lietuvos paštu. Jie pareiškė, kad siunta bus ieškoma. Ieškojo ilgai. Kas savaitę jiems rašiau, klausiau, ar yra žinių. Nieko… Galiausiai rugsėjo mėnesį gavau laišką, kad siunta paskelbta dingusia ir jos jau nebegausiu“, – aiškino Milita.

„Per Lietuvos paštą kasdien keliauja dešimtys tūkstančių siuntų. Pasitaiko pavienių atvejų, kai siuntos dingsta ar yra apgadinamos. Remiantis statistika, nuo bendro siuntų kiekio tokių pagrįstų atvejų pernai vidutiniškai buvo vos dėl 0,009 proc. siuntų. Visuomet į tokius atvejus žiūrime labai atsakingai. Dingus siuntai žalą atlyginame pagal Lietuvos pašto veiklą reglamentuojančius įstatymus. Klientus, kuriems kyla klausimų, maloniai kviečiame kreiptis į mūsų konsultantus. Tai galima padaryti skambinant bendruoju tel. 1842, taip pat galima parašyti el. laišką ar Facebook žinutę“, – komentavo M. Pulokė.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Saugumo spragos įmonių el. pašto sistemoje: 6 efektyvūs būdai, kaip jas panaikinti

JP Redakcija

Išvykote atostogauti, bet atkeliavo siunta? Patarimai, kaip apsaugoti siuntą nuo gražinimo siuntėjui

JP Redakcija

Mobilieji laiškininkai gyventojams pernai suteikė daugiau nei 12 mln. paslaugų

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads