Panevėžiečiai ištiesė pagalbos ranką „UNICEF Lietuva“ organizacijai

AutoriusJP
FotoORGANIZATORIŲ


„Sunkiu COVID-19 pandemijos laikotarpiu nevyriausybinėms organizacijoms nelengva rengti fizines veiklas, telkiant visuomenės paramą geriems darbams daryti – „Future of Advertising“ (FAD) komanda efektyviai mums padėjo skaitmeniniais kanalais kviestis geradarius prisidėti, gelbstint pavojuose ir krizėse atsidūrusius vaikus. Specialistams esame dėkingi“, – sako Jungtinių Tautų vaikų fondo (UNICEF) Lietuvos nacionalinio komiteto vykdantysis direktorius Vaidotas Ilgius.

V. Ilgius.

Internetinė erdvė pandeminiu laikotarpiu tapo viena iš pagrindinių informacijos sklaidos priemonių verslui. Nevyriausybinėms organizacijoms viešintis internete, pasitelkiant skaitmeninės rinkodaros priemones tapo dar didesnis iššūkis.

Ne išimtis ir UNICEF Lietuvos nacionalinis komitetas, kuris susidūrė su socialinių tinklų „Facebook“ ir „Youtube“ reklamos iššūkiais.

T. Morkūnas.

UNICEF Lietuva reklamos sklaida socialiniame tinkle „Facebook“ buvo apribota. Minint UNICEF 75-uosius veiklos metus, buvo numatytas LRT laidų ciklas, tačiau šių laidų anonsų „Facebook“ reklaminės kampanijos buvo blokuojamos ir neturėjo galimybės pasiekti platesnės auditorijos. Kaip alternatyvus video įrašų sklaidos kanalas buvo pasirinktas „Youtube“ kanalas. Pavyko sklandžiai ir operatyviai paleisti „Youtube“ reklamines kampanijas, kol tuo pačiu metu buvo sprendžiami „Facebook“ reklamos kampanijų blokavimo klausimai. Galiausiai „Facebook“ reklamos kampanijų priežiūra buvo pilnai patikėta mūsų agentūrai, džiaugiamės, kad pavyko itin plačiai paskleisti UNICEF žinią apie būsimas LRT transliacijas ir pakviesti aukoti krizinėse situacijose atsidūrusiems vaikams. Negalėdami laiko, dirbdami vėliais vakarais ir po darbo valandų operatyviai radome geriausius skaitmeninės rinkodaros sprendimus šioje neeilinėje situacijoje. Džiaugiuosi, kad mūsų socialiai atsakinga įmonė gali savo paslaugomis prisidėti prie tokio kilnaus tikslo ir padėti kviestis geradarius prisidėti, gelbstint pavojuose atsidūrusius vaikus“, – kalba FAD vadovas Tomas Morkūnas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

2025 metų skaitmeninės rinkodaros tendencijos

JP Redakcija

„Facebook“ ir „Instagram“ tampa mokamas?

JP Redakcija

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FAD“ – socialiai atsakingas verslas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads