Socialiniame tinkle „Facebook“ vienas Panevėžio miesto savivaldybės Tarybos narys paskelbė nuotrauką, kurioje nufotografuota priešais Savivaldybės pastatą esanti automobilių stovėjimo aikštelė. Po nuotrauką politikas užrašė, esą greitai šioje vietoje automobilių statyti nebus galima.
Panevėžio savivaldybės administracijos direktorius Rimantas Pauža paaiškino, kad tas greitai bus po gerų poros metų.
Savivaldybės administracijos direktorius R. Pauža naujienų portalui JP akcentavo, kad politiko nuotrauka susijusi su projektu „Laisvės aikštės prieigų ir Autobusų stoties prieigų kompleksinis sutvarkymas“.
„Niekas kol kas nenaikina tos automobilių stovėjimo aikštelės. Bus, ar nebus ta mašinoms skirta stovėti aikštelė priešais Savivaldybę, paaiškės įgyvendinus projektą. Jame ši aikštelė nurodoma, kaip reprezentacinė erdvė. Tačiau, manau, visiškai naikinti automobilių stovėjimo aikštelę – netikslinga. Juk ir bankas čia pat, ir Teismo rūmai“, – kalbėjo administracijos vadovas.
Anot R. Paužos, kol bus panaikinta automobilių parkavimo vieta praeis nemažai laiko.
„Su projekto laimėtojais VšĮ „Studija 501“ dar reikia sudaryti sutartį, skelbti konkursus, kas atliks aikštės ir jos prieigų rekonstrukcijos darbus. Planuojame, kad darbai galėtų prasidėti 2018 metais, o užbaigti iki 2020 metų. Projektas finansuojamas pagal Europos Sąjungos URBAN programą. Savivaldybės įnašas 15 proc. nuo projekto vertės“, – aiškino apie projekto įgyvendinimo eigą Savivaldybės administracijos direktorius.

Iš nurodytos konkurso laimėtojos VšĮ „Studija 501“ sąmatos, projekto vertė apie 5 mln. eurų.
[quote_box_center] Iš projekto Panevėžio Laisvės aikštės prieigų ir Autobusų stoties prieigų kompleksinis sutvarkymas
* Siūloma automobilių transporto sistema keičiama nežymiai. Sprendžiamos stoties kvartalo problemos.
* Ukmergės g. ir Savanorių g. dalys, besijungiančios su Laisvės aikšte paliekamos tik pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimui. Renginių ir savaitgalių metu siūloma užtverti Elektros g. dalį ties aikšte, taip pat Ukmergės g. dalį barjerais, paliekant erdves tik pėstiesiems ir dviratininkams.
* Visoje nagrinėjamoje teritorijoje panaikinama 200 automobilių stovėjimo vietų, jos perkeliamos į naujai projektuojamą daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę.
* Elektros gatve į Laisvės aikštę patenka didžiausias žmonių srautas. Aikštę ir Senvagę ribojanti atraminė siena perdaroma į laiptus, nuo kurių atsiveria Senvagės panorama. Siekiant pritaikyti Elektros g. darniam pėsčiųjų judėjimui keičiamas parkavimo būdas iš parkavimo 45 laipsnių kampu į lygiagretų parkavimą. Taip pat numatomas greičio ribojimas ir siaurinama važiuojamoji dalis. Numatomas dviračių takas lygiagretus aikštei. Platinamos pėsčiųjų perėjos ties naujai kuriama jungtimi tarp J. Miltinio teatro ir Senvagės. Miltinio teatro lankytojų automobiliams paliekamos esamos stovėjimo aikštelės.
* Ukmergės gatvė rekonstruojama įrengiant dviračių taką apjungiantį miesto prieigas su Laisvės aikšte. Naikinamas lygiagretus parkavimas, numatomas platesnis šaligatvis pėstiesiems.
* Ukmergės g. dalyje nuo įvažiavimo į J. Miltinio teatro aptarnavimo zoną iki Laisvės aikštės ribojamas eismas. Šioje atkarpoje gali judėti tik transportas su leidimais, taip užtikrinamas pėsčiųjų saugumas ir vientisas pėsčiųjų pasažas. [/quote_box_center]
