1.7 C
Panevėžys
Šeštadienis, 21 gruodžio, 2024

Naujos galimybės reklamos leidėjams – ką turite žinoti apie „TikTok“ reklamą?

AutoriusjpFotofreepik.com

Viena populiariausių pasaulyje socialinių tinklų platformų „TikTok“ nuo rugpjūčio atverė naujas galimybes reklamos kūrėjams Lietuvoje. Dar 2019 metais Europos šalyse pradėjusi veikti „TikTok“ reklamos funkcija iki šiol nebuvo prieinama Baltijos šalims, tačiau visa tai pasikeitė rugpjūčio pirmąją.

Kokiomis sąlygomis bus galima naudotis „TikTok“ reklamos paslaugomis ir ką svarbu žinoti pasakoja skaitmeninės reklamos agentūros SKALE360 vadovas Mantvydas Ereminas.

„Pradėti reklamuotis dar neišbandytoje platformoje iš pradžių gali būti nedrąsu, tačiau dabar yra pats tinkamiausias laikas tą padaryti“, – tikina M. Ereminas. Pasak rinkodaros specialisto, Lietuvos rinka jau ilgą laiką nematė naujų reklamos platformų galimybių, tad iniciatyvos konkurencinėje aplinkoje netrūks. „Kol konkurentai dar nėra įsitvirtinę ir užėmę pozicijų „TikTok“ reklamoje, verslai turi galimybę tapti pirmaisiais. Ankstyviesiems reklamos leidėjams atsiveria galimybė startuoti mažesnėmis reklamos kainomis, kurios vėliau tik augs. Tai puiki proga pasiekti plačiąją auditoriją – „TikTok“ naujausiais duomenimis Lietuvoje turi maždaug vieną milijoną vartotojų.“

Anot M. Eremino, vienas pagrindinių išbandymų „TikTok“ platformos reklamoje – auditorijos noras matyti vis naujus, išskirtinius ir daugiausiai pramoginio turinio vaizdo įrašus.

„Šis socialinis tinklas turi labai specifišką turinio formą – tai yra trumpi, įtraukiantys klipai, kurie turi sudominti vartotoją per pirmąsias sekundes. Unikaliam turiniui sukurti neretai reikia ne vieno ir ne dviejų žmonių komandos. Tą žinome iš patirties kurdami „TikTok“ turinį SKALE360 klientams“, – pasakoja agentūros vadovas. Pasak M. Eremino, norint sėkmingai įvaldyti „TikTok“ reklamą, kūrėjams svarbu turėti planą, strategiją ir pateikti išskirtinį turinį, kuris atneš papildomą vertę.

Savarankiškai naudotis „TikTok“ reklamos paslaugomis verslams kol kas nebus įmanoma – išbandyti šio socialinio tinklo reklamą galima tik kreipiantis į skaitmeninės reklamos partnerius. Vienas šių partnerių – skaitmeninės reklamos agentūra SKALE360. Sėkmingai įvaldžiusi „TikTok“ turinio kūrimą, SKALE360 žada klientams kurti ir reklamos kampanijas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Ruošiasi pasauliui be „TikTok“: kokį poveikį turės Lietuvos verslui?

confident-noyce

„TikTok“ triukai sėkmingai karjerai: nuo pavyzdingo naujoko iki vadovų numylėtinio

confident-noyce

Svarbūs pokyčiai pasiekė ir Lietuvą: „TikTok“ praneša, kad nuo šiol atsiras reklamų

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau