6 C
Panevėžys
Trečiadienis, 27 lapkričio, 2024

Naujasis „Škoda Kodiaq“ – jo dizainerio Oliverio Stefani akimis

AutoriusJPFotoGAMINTOJŲ

Bendrovės „Škoda“ vyriausiasis dizaineris Oliveris Stefani sako, kad sukurti erdvų visureigį yra iššūkis. Kaip jo komandai pavyko įveikti kliūtis kuriant naująjį „Kodiaq“ modelį? Ir kuo jis labiausiai didžiuojasi?

Naujasis „Kodiaq“ ne tik dar erdvesnis ir praktiškesnis nei pirmtakas, bet ir visiškai naujo dizaino. Jame atsispindi „Modern Solid“ filosofijos elementai. Dizainerių komanda stengėsi naująjį „Kodiaq“ paversti elegantišku modeliu ir siekė, kad jo išvaizda iš karto perteiktų ir salono erdvumą.

„Suderinti erdvumą ir elegantiškas formas visuomet yra iššūkis. Tačiau mes bendrovėje „Škoda“ mėgstame iššūkius“, – patvirtina O. Stefani.

Automobilio priekyje įmontuotos įspūdingos naujosios radiatoriaus grotelės tęsiasi iki pat priekinių žibintų. Jos ne tik jungiasi prie viršutinių „Škoda“ visureigiams tradicinių keturių elementų grafikos lempų, bet ir pačios turi šviesos juostą, sujungiančią dienos šviesų linijas, esančias viršutiniuose žibintuose. Taigi naujasis „Kodiaq“ išsiskiria unikaliu šviesos parašu.

Lyg brangakmeniai švytintys galiniai žibintai padeda vizualiai praplatinti automobilį ir pabrėžti jo erdvumą. Tačiau O. Stefani pažymi, kad automobilio linijos padeda pagerinti jo aerodinamiką.

Salone taip pat galima rasti daugybę patrauklių naujovių.

„Mes orientavomės į praktiškumą ir funkcionalumą. Pavyzdžiui, centrinėje konsolėje nebeaptiksite pavarų perjungiklio: norėdami čia sukurti daugiau erdvės, jį perkėlėme po vairu“, – sako O. Stefani.

Sukamieji išmanieji „Smart Dials“ valdikliai yra dar viena praktiška detalė. Salone panaudotos elegantiškos, malonios ir tvarios medžiagos. Jame taip pat pritaikytas naujoviškas architektūrinis sprendimas  –  dvi salos: viena – vairuotojui, kita – priekyje sėdinčiam keleiviui.

Be šių akivaizdžių pranašumų, naujasis „Kodiaq“ išsiskiria plačiu galios sistemų asortimentu, įskaitant įkraunamojo hibrido versiją, kuri leidžia naudojant vien elektros energiją nuvažiuoti iki 100 kilometrų. Automobilyje taip pat įdiegta daugybė pažangiausių vairavimo pagalbininkų, kad kelionės būtų saugesnės ir patogesnės.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Populiariausi naudoti Škoda automobiliai – kurį pasirinkti?

confident-noyce

Planuojate pirkti automobilį iš santaupų? Ekspertas paaiškino, kodėl tai neapsimoka

confident-noyce

Lietuvoje prasideda prekyba naujuoju „Volkswagen Tayron“: išskirtinė erdvė ir ypač efektyvi hibridinė pavara

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau