-2.6 C
Panevėžys
Šeštadienis, 22 vasario, 2025

Naujai Panevėžio autobusų stočiai bus ieškoma investuotojo (pamatykite, kaip atrodys nauja stotis)



atsisiųsti (1)
Naujoji Panevėžio miesto autobusų stotis bus statoma viešosios ir privačios partnerystės principu.

Naujoji Panevėžio miesto autobusų stotis bus statoma viešosios ir privačios partnerystės principu. T. y. ir privataus investuotojo lėšomis. Tam, kad būtų skelbiama investuotojo atranka, pritarė Savivaldybės taryba.

Pasak Miesto plėtros skyriaus vedėjo Jokūbo Leipaus, bus sudaryta investicijų sutartis dėl autobusų stoties ir besiribojančių teritorijų konversijos, naujos stoties statybos. Investuotojas turės pasiūlyti teritorijos išvystymo koncepciją, savo lėšomis suprojektuoti ir pastatyti autobusų stotį.

Investuotojo atrankos kriterijai – techninės-architektūrinės aplinkos įvertinimo išsamumas; techninių-architektūrinių sprendimų detalumas, išbaigtumas; architektūrinė raiška ir estetika; inovatyvumas; integralumas ir funkciniai ryšiai su miesto centru; investicijų projektui įgyvendinti siūlomo organizacinio modelio, su teisine aplinka susijusių pasiūlymų išsamumas, detalumas ir įgyvendinamumas; investuotojo planuojama skirti lėšų suma, įsipareigojimų apimtis, pageidavimai dėl Savivaldybės įsipareigojimų bei kt.

Investuotojui bus siūloma įvertinti apie 1,8 ha teritoriją Panevėžio centre, iš jos 1 ha naudojama stoties reikmėms.

14682099_678049602343935_3785811319362611537_o
Autobusų stoties konversijai ir pritaikymui bendruomenės reikmėms, stoties prieigoms tvarkyti Savivaldybė ketina gauti 2,8 mln. Eur ES investicijų.

Autobusų stoties konversijai ir pritaikymui bendruomenės reikmėms, stoties prieigoms tvarkyti Savivaldybė ketina gauti 2,8 mln. Eur ES investicijų. Miesto indėlis sudarys daugiau kaip 0,5 mln. Eur.

Rekonstruoti numatoma ne tik pačią stotį, bet ir jos prieigas

UAB „Baltisches Haus“ iniciatyva Nacionalinės premijos laureatas architektas Rolandas Palekas parengė visai naują autobusų stoties pastato ir aplinkos sutvarkymo miesto centre viziją.

Panevėžiui siūloma esamą autobusų stotį sukeisti vietomis su vadinamuoju alyvų parkeliu, o dabartinę asfaltbetonio aikštę paversti parku. Tokiu atveju žalioji zona persikeltų į teritorijos vidų, arčiau stoties pastato. Stoties peronas taptų skvero tęsiniu.

14691201_678049519010610_7794975411845359715_o
Rekonstruoti numatoma ne tik pačią stotį, bet ir jos prieigas.

Pasikeistų autobusų judėjimas, nes transporto srautai šlietųsi arčiau J. Basanavičiaus g. ir Savanorių a. pietinės dalies. Vietoj automobilių stovėjimo aikštelės siūloma statyti kelių aukštų ažūrinį multifunkcinį pastatą, kurio pirmame aukšte būtų paslaugų ir komercinės patalpos, o kituose aukštuose – apie 450 automobilių stovėjimo vietų aikštelė. Dabartinį stoties pastatą siūloma ne griauti, o rekonstruoti, daug dėmesio skirti pėsčiųjų ir dviračių zonoms.

„Šiuo metu autobusų stotis yra viena labiausiai apleistų miesto vietų. Tačiau ji gali ir turi tapti miesto vizitine kortele. Panevėžiečiams patiko pristatyta architekto R. Paleko idėja. Jai pritarė ir Verslo taryba, Panevėžio architektų ir urbanistikos ekspertų taryba. Vieno geriausių šių dienų Lietuvos architektų siūloma autobusų stoties ir prieigų sutvarkymo vizija ir jos įgyvendinimas – puikiausia galimybė miestui sukurti modernią, patogią ir patrauklią erdvę“, – sako meras Rytis Račkauskas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Panevėžio autobusų stoties nuomos konkursas įvyko: stotį valdys vilniečiai

JP Redakcija

Panevėžyje įrengtos dvi požeminės stovėjimo aikštelės: vieną jų kol kas gali naudotis tik išrinktieji

JP Redakcija

Žiniasklaida: apie 90 mln. eurų „Hanner“ investicijų susidūrė su biurokratinėmis kliūtimis

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads