Patirtis profesionalioje filmavimo aikštelėje bei galimybė tapti milijonus žiūrovų pasieksiančios naujos „Lidl“ televizijos reklamos herojumi – visa tai skamba kaip daugelio svajonės išsipildymas. „Kai man paskambino ir papasakojo apie galimybę filmuotis bei būti didelio projekto dalimi, iškart pasakiau – važiuojam! Tokie pasiūlymai ant medžių neauga“, – pasakoja nuomonės formuotojas Naglis Bierancas.
Kvietimo nusifilmuoti „Lidl“ naujos įvaizdžio kampanijos reklamos klipe Naglis sulaukė neatsitiktinai – nuomonės formuotojas jau ne vienerius metus bendradarbiauja su prekybos tinklu. Nuomonės formuotojas sako, kad tai ne tik svajonės išsipildymas, bet ir didelis įvertinimas jam pačiam.
„Per visus mano ir „Lidl“ partnerystės metus svajojau nusifilmuoti reklamoje, visą laiką manifestavau tai. Iš tiesų bendradarbiaudami labai susibendravome ir pažinome vieni kitus, tad šis pasiūlymas man tarsi pripažinimo ir pasitikėjimo manimi įrodymas. Esu labai dėkingas, kad partneriai pasirinko būtent mane – tai labai didelis įvertinimas. Dar akimirka ir būčiau ėmęs pykti dėl to, kad esu seniausias „Lidl“ ambasadorius ir dar nenusifilmavau jokioje reklamoje“, – juokiasi Naglis.
Neįkainojama patirtis
Naglis atskleidžia, jog nors tokio masto reklamoje filmuotis teko pirmą kartą, didelės baimės nejautė.
„Aplink mane dirbo daug man pažįstamų veidų – nuo grimerių iki prodiuserinės kompanijos. Žinoma, mažas jaudulys buvo, kadangi iškart po filmavimo turėjau važiuoti į oro uostą ir išskristi atostogauti, todėl viskas turėjo vykti labai sklandžiai ir laiku. Dėl šios priežasties turėjau viską atlikti nepriekaištingai, kad scenas reikėtų kartoti kuo mažiau. Pati reklamos filmavimo vieta atrodė išties įspūdingai, net neabejoju, kad galutinis rezultatas bus labai patrauklus žiūrovams“, – teigia Naglis.
„Lidl“ naujosios kampanijos reklamos klipas kitoks nei įprasta prekybos tinklams – jame pasakojama viduramžių laikų legenda, persipinanti su šiuolaikinėmis aktualijomis.
„Filmavimo aikštelėje dirbo profesionali komanda – kostiumai, grimas, filmavimas – viskas vyko laiku ir pagal planą. Nors kolegoms iš kitų šalių teko dėvėti sunkius metalinius šarvus, darbas vyko lengvai. Man pasisekė, jog kūrybinė komanda norėjo kadruose atidengti mano rankas, jog matytųsi tatuiruotės, mano identitetas ir išskirtinumas – jos tapo vienu iš kūrybinių sprendimų pasakojimui kurti“, – įspūdžiais dalijasi nuomonės formuotojas.
Nesutrukdė ir nesklandumai
Kalbėdamas apie reklamos filmavimo procesą, Naglis pasakoja, jog nepaisant sklandaus ir efektyvaus darbo aikštelėje, netrūko ir netikėtumų.
„Vienoje iš scenų turėjau stipriai sviesti į žemę šalmą, tačiau atlikus judesį, kartu su šalmu nuskrido ir mano žiedas, kurį gavau dovanų, man jis yra labai brangus. Deja, ieškoti nebuvo kada, nes negalėjau trukdyti viso darbo, tačiau po kiek laiko išgirdau, jog kolega iš Latvijos pranešė apie rastą žiedą“, – prisimena Naglis.
Pasak nuomonės formuotojo, visus filmavimo aikštelėje įvykusius nesklandumus neabejotinai atpirko sunkaus darbo rezultatas.
„Baigus filmuoti komanda plojo ir džiaugėsi, kad viskas buvo labai gerai. Tai paglostė savimeilę ir šypsojausi iki ausų. Žinoma, labai tikiuosi ir viliuosi, kad dar pasiseks padirbėti kartu tokiame dideliame projekte, todėl manifestuosiu ir toliau“, – pasakoja Naglis.
