Pernai mobilieji laiškininkai gyventojams suteikė daugiau nei 12 mln. paslaugų, praneša Lietuvos paštas.
„Mobilieji laiškininkai leidžia mūsų klientams sutaupyti laiko ir gauti pašto paslaugas neišeinant iš namų net ir atokiausiose vietovėse. Šios paslaugos populiarumą ir aktualumą liudija tiek įspūdingi suteiktų paslaugų kiekiai, tiek nuvažiuotų kilometrų skaičius. Džiaugiamės, kad jau aštuntus veiklos metus pradėsiančių mobiliųjų laiškininkų darbas užtikrina kokybiškas Lietuvos pašto paslaugas net 650 tūkst. adresų įsikūrusiems gyventojams“, – pranešime cituojama Lietuvos pašto Tinklo padalinio vadovė Giedrė Vaitekūnaitė.
Pas gyventojus mobilusis laiškininkas atvyksta tiek norint išsiųsti laišką ar siuntą, tiek užsisakyti prenumeruojamą leidinį. Mobilusis laiškininkas, kaip ir kiti laiškininkai, taip pat pristato gyventojų pensijas. Be to, jis gali suteikti ir papildomas paslaugas: priimti įmokas bei mokesčius, parduoti pašto siuntų pakuotes, pašto ženklus, vokus, atvirukus ir kitas prekes.