Mobilieji laiškininkai gyventojams pernai suteikė daugiau nei 12 mln. paslaugų

AutoriuseltaFotorimvydas ančerevičius

Pernai mobilieji laiškininkai gyventojams suteikė daugiau nei 12 mln. paslaugų, praneša Lietuvos paštas.

„Mobilieji laiškininkai leidžia mūsų klientams sutaupyti laiko ir gauti pašto paslaugas neišeinant iš namų net ir atokiausiose vietovėse. Šios paslaugos populiarumą ir aktualumą liudija tiek įspūdingi suteiktų paslaugų kiekiai, tiek nuvažiuotų kilometrų skaičius. Džiaugiamės, kad jau aštuntus veiklos metus pradėsiančių mobiliųjų laiškininkų darbas užtikrina kokybiškas Lietuvos pašto paslaugas net 650 tūkst. adresų įsikūrusiems gyventojams“, – pranešime cituojama Lietuvos pašto Tinklo padalinio vadovė Giedrė Vaitekūnaitė.

Pas gyventojus mobilusis laiškininkas atvyksta tiek norint išsiųsti laišką ar siuntą, tiek užsisakyti prenumeruojamą leidinį. Mobilusis laiškininkas, kaip ir kiti laiškininkai, taip pat pristato gyventojų pensijas. Be to, jis gali suteikti ir papildomas paslaugas: priimti įmokas bei mokesčius, parduoti pašto siuntų pakuotes, pašto ženklus, vokus, atvirukus ir kitas prekes.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Skelbiama Lietuvos pašto generalinio direktoriaus atranka

confident-noyce

Šventiniu laikotarpiu „LP Express“ į paštomatus pristatė per 2 mln. siuntų

confident-noyce

Siunčiant pašto siuntas klientų bus prašoma pateikti asmens dokumentą

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau