Mieste daugėja žiedinių ir išmaniųjų sankryžų: kaip tai vertina panevėžiečiai?

AutoriusMODESTAS PARIAUKA
FotoŽIVILĖ VEČIORKUTĖ, vilmantas bieliūnas


Panevėžyje daugėja žiedinių ir išmaniųjų sankryžų. Anot miesto savivaldybės, taip gerinama infrastruktūra, užtikrinamas eismo saugumas, tačiau gyventojai pokyčius vertina nevienareikšmiškai.

Ką apie žiedines ir išmaniąsias sankryžas mano panevėžiečiai?

Kastytis.

Kastytis

Nežinau, net kokį žodį pavartoti, ar blogai? Neblogai. Kiek šneka profesionalai, tai yra reikalas nepadarytas iki galo. Ypač, grįžtant naktį, gyvenu aikštėje, čia centre, įsukti į stotį, daryti kairį posūkį – beveik neįmanoma. Nenoriu vartoti negražių žodžių. Tie, kurie tą padarė, įgyvendino, įnešė į Panevėžio gatves tokią infrastruktūrą, turėtų jaustis labai blogai. Tikriausiai iš liaudies girdi labai daug prakeiksmų. Reiktų Laisvės aikštėj prie eglutės pastatyti lentą ir rašyti peticiją, kad vyriukai, kurie padarė šitą reikalą sutvarkytų iki galo. Jeigu tai pinigų plovykla, tai viso gero visiems.

Vaidas.

Vaidas

Kuo daugiau Panevėžyje išmaniųjų sankryžų, tuo didesni kamščiai, aš kaip vairuojantis tai patiriu daug streso, ypač kai reikia skubėti. 17 val. pabandykite įvažiuoti į centrą, grįžkim 5 metus atgal, aišku gal automobilių būdavo šiek tiek mažiau, nebuvo išmaniųjų šviesoforų – nebuvo kamščių Panevėžy tokių. Dabar miegamieji rajonai, kur žmonės po darbų visi važiuoja – turi tuos rajonus aplenkti ir daryti didelį ratą, kad nepapult į kamštį.

Laura.

Laura

Išmaniose sankryžose sugaištam daugiau laiko, tačiau jos saugesnės – teigiamai vertinu.

Rolandas.

Rolandas

Į Vaivadus padaryta žiedinė sankryža, dabar rytais nuo pusės aštuonių iki aštuntos valandos susidaro 2 kilometrų eilė, iš Vaivadų važiuojant į miestą, faktiškai kiekvieną dieną. Pablogėjimas maždaug tris kartus didesnis negu kai buvo šviesoforas. Lygiai tas pats, kai žmonės į miestą grįžta puse penkių, be penkiolikos – būna maždaug  kilometrinė eilė, vien dėl to, kad, žiede nepadarė į dešinę papildomo pasukimo, važiuojant nuo Vaivadų į miestą.


2 komentarai

Gintautas 2023-12-15 10:28 at 10:28

Butu užtekę papildyti šviesoforus su papildoma sekcija.ir laiko ir taupumo sumetimais.ir atsisakyti išmaniųjų šviesoforų..

Atsakyti
Justinas 2023-12-15 21:14 at 21:14

Geriausias sprendimas kai žiede padaro perėjas 😃 Janonio g srautas nuo to beveik nestoja, bet prie Lėvens maximos kur žmonių kiekis didelis kažkoks kosmosas, nejau negalima padaryti pėsčiųjų šviesoforo kuris nuspaudus mygtuką ,,susižadina” ir įjungia pėstiesiems eismą sustabdydamas automobilius. Praktiškai šis sprendimas visose nereguliuojamose perėjose galėtų būt. O vaivadų kamštis dėl uždaryto geležinkelio. Beje rožynui reikia papildomo įvažiavimo kertant bėgius į miestą, nes neužtenka tik Pušaloto ir Smėlynės gatvių

Atsakyti

Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Ko panevėžiečiai tikisi 2024-aisiais?

JP Redakcija

Kaip Naujuosius pasitiks panevėžiečiai?

JP Redakcija

Po švenčių – kalnas dovanotų niekučių: kur juos deda panevėžiečiai?

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads