-4 C
Panevėžys
Šeštadienis, 15 vasario, 2025

„Maxima“ stiprina klientų duomenų apsaugą



2018 m. gegužės 25 d. Lietuvoje, kaip ir visoje Europos Sąjungoje (ES), įsigalioja Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), kuris suvienodina ir sustiprina asmens duomenų apsaugą. Tai neabejotinai palies daugiau nei pusę šalies gyventojų – iš kurių net beveik 2 milijonai turi ir naudojasi viena populiariausių šalyje „Ačiū“ lojalumo kortele. Norintieji ir toliau gauti bei naudotis jiems aktualiais pasiūlymais ir užtikrinti dar didesnį savo asmens duomenų saugumą, raginami nedelsti ir atnaujinti savo asmens duomenis bei priimti atnaujintas „Maximos“ lojalumo programos taisykles.

„Manome, kad „Ačiū“ kortelės populiarumą lėmė pastangos teikti maksimalią naudą jos turėtojams. Lietuvoje nuostata į asmeninius pasiūlymus ganėtinai neigiama, todėl mes labai stengiamės, kad klientai negautų bet kokių pasiūlymų – jie būtų aktualūs ir parinkti asmeniškai, o naujienos ir siūlomos nuolaidos mūsų pirkėjus pasiektų tinkamiausiu metu.

Klientų asmens duomenų saugumui visada skyrėme didžiulį dėmesį, o nuo šiol juos saugosime ir pagal naujausius visoms ES šalims galiosiančius reikalavimus, kurie užtikrins, kad asmens duomenų apsaugos laikymosi standartai būtų dar aukštesni“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Viena seniausių ir populiariausių lojalumo kortelių Lietuvoje – „Ačiū“ – šiemet mini dešimtmetį, o visa lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ vykdoma lojalumo programa – 15 metų jubiliejų. Skaičiuojama, kad iš viso Lietuvoje aktyvių „Ačiū“ kortelių yra apie 2 milijonus, o jų turėtojai gauna ir bendrus ir tik jiems skirtus asmeninius pasiūlymus, gali pasinaudoti išskirtinėmis specialiomis nuolaidomis bei dalį už pirkinius išleistos sumos apmokėti „Maximos“ pinigais. Vien per 2017 metus „Ačiū“ kortelių sukaupta „Maximos“ pinigų vertė siekė apie 16 mln. eurų.

Prekybos tinklo „Maxima“ atstovai primena, kad nuo 2018 m. gegužės 25 d. asmeninius pasiūlymus gaus ir jais pasinaudoti galės tik tie „Ačiū“ kortelės turėtojai, kurie bus atnaujinę savo asmens duomenis ir susipažins su atnaujinta „Maximos“ lojalumo programos taisyklėmis ir privatumo politika bei patvirtins sutikimą gauti asmeninius pasiūlymus.

[quote_box_center] Kas pasikeis „Ačiū“ turėtojams, įsigaliojus ES Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui:

klientų duomenis „Maxima“ rinks ir tvarkys dar atidžiau, atliks kaupiamų duomenų teisingumo tikrinimą,

duomenis naudos tik aiškiai apibrėžtais tikslais, o klientams pareikalavus, pašalins visą asmeninę informaciją, be galimybės duomenis atkurti,

suteiks klientams galimybę žinoti, kokius duomenis ir kiek laiko prekybos tinklas saugo, kokiais tikslais šie duomenys yra naudojami, duomenis bus galima koreguoti, apriboti ar uždrausti juos naudoti. [/quote_box_center]


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Parduotuvių lentynos jau šaukia pavasarį – agurkai šiemet pigesni

JP Redakcija

Vasarį pigiausiai apsipirkti siūlo prekybos tinklai „Lidl“ ir „Rimi“, brangiausiai – „Iki“

JP Redakcija

Pernai „Maxima“ paramos ir labdaros organizacijoms perdavė maisto už 2,6 mln. eurų

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads