4.9 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 26 gruodžio, 2024

M. Daikerytė pristato naują grožio prekių ženklą: „Tai investicija, kuri kainavo visas mano santaupas“

AutoriusJPFotoTOMAS PETROVSKIS
M. Daikerytė.

Grožio salonų „STUDIO M“ įkūrėja ir televizinės laidos „Gyvenimas versle“ vedėja Milita Daikerytė prieš savaitę į dienos šviesą paleido naują projektą – kosmetikos priemonių prekės ženklą „M•BT“. Verslininkė atvirauja, kad kūrybos procesas užtruko keletą metų, o renkantis aukštą produktų kokybę, teko investuoti net ir visas savo turimas santaupas.

Šį šeštadienį „Lietuvos ryto“ televizijos žiūrovus prie ekranų kvies penktąjį sezoną skaičiuojanti laida „Gyvenimas versle“, kurioje uždangas į nematomą savo industrijų pasaulį praskleidžia jau žinomi ir nauji prekiniai ženklai, už kurių sėkmingų verslo istorijų yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai. Šios savaitės laidos herojė – pati laidos vedėja Milita Daikerytė, kuri ryžosi itin atvirai prabilti apie prieš savaitę į rinką paleisto prekės ženklo „M•BT“ kūrybos procesą ir užkulisius, kurie lieka nematomi klientams.

„Tai daug metų vystytas projektas, todėl jis nebuvo tiesiog šovusi mintis ar idėja, kurią padariau dėl suburtos didelės auditorijos, žinomumo ar dėl to, kad noriu kažko naujo. Atvirkščiai, tai turbūt yra didžiausias ir labai tikiuosi paskutinis didelis bei naujas projektas mano gyvenime“, – pasakoja verslininkė.

Milita pabrėžia, kad kuriant „M•BT“ prekės ženklą, ji vadovaujasi labai aukštais standartais, todėl kiekvienas pasirinktas produktas – kruopščiai ir ilgai bandytas, o kūrybinis procesas užtruko ne vienerius metus. Nuo penkiolikos metų vizažo meną pamilusi mergina pasakoja, jog startavo su keliais produktais, kurių jos nuomone užtenka, norint sukurti efektingą įvaizdį.

„Man buvo labai svarbi kokybė, todėl rinkausi brangesnę komandą, brangesnę gamyklą. Viena yra Vokietijoje, kita Ispanijoje, trečia Italijoje ir kiekvienam produktui aš išsirinkau tą gamyklą, kuri man pasiūlė pačią tobuliausią formuluotę būtent tam produktui. Tačiau kas buvo sudėtinga šiame procese, kad viskas labai susiję vienas nuo kito. Tu negali kurti dizaino, kol neišsirinkai produkto, bet negali kurti produkto tol, kol nėra dizaino“, – verslo užkulisius atskleidžia pašnekovė.

Milita neslepia, jog vienas iš didžiausių šio projekto iššūkių buvo finansinė pusė. Kūrybos procesas ir aukšta produkto kokybė pareikalavo didelių investicijų, tačiau net ir visas savo santaupas investavusiai į šio prekės ženklo gimimą Militai vis tiek prireikė pagalbos iš šalies.

„Padaryta be galo didelė investicija, prisiimta rizika ir atsakomybė. Aš esu ta verslininkė, kuri daug dalykų daro ne pagal skaičiukus. Turiu verslumo gyslelę, bet ji labai susimaišo su kūrybiškumu ir aš turbūt į verslą žiūriu kaip į savirealizacijos galimybę. Tu apsiskaičiuoji kiek tai gali kainuoti, bet kaip įvyko su šituo produktu, jog tik darant jį supranti, kiek iš tiesų finansų reikės. Vien tik mano pinigų neužteko. Tai yra investicija, kuri kainavo visas mano santaupas ir man vis tiek pritrūko“, – atvirauja Milita.

Kita laidos tema kvies susipažinti su jau ne vienerius metus keliones Baltijos šalių rinkai organizuojančia „Join UP!“ komanda. Įmonės vadovė Sabina Saikovskaja pasakoja, jog kelionių sritis yra išties konkurencinga, tačiau Baltijos šalys kaip veiklos pradžiai buvo pasirinktos neatsitiktinai, vėliau išsiplečiant ir į kitas valstybes.

„Visose trijose Baltijos šalyse veikia dideli ir galingi kelionių operatoriais, tačiau mes, ukrainietiško kapitalo tarptautinis kelionių organizatorius, pasirinkome Baltijos šalis, nes rinka yra maža, klientas reiklus ir tai buvo pirmoji rinka Europos Sąjungoje, kurioje pradėjome veikti. Toliau atsirado Rumunija, Lenkija, Čekija, Slovakija, bet savo plėtros tikrai nežadam stabdyti“, – pasakoja Sabina.

Laidos pašnekovė teigia, jog populiariausiais keliautojų dėmesio taškais išlieka Turkija ir Egiptas, tačiau klientai domisi ir naujais pasiūlymais, ypač į egzotiškesnes šalis, tokias kaip Šri Lanką, į kurią su „Join UP!“ galima nuskristi net tiesioginiu lėktuvo reisu. Taip pat, keliones organizuojanti komanda siūlo ir unikalią paslaugą – gidą kišenėje, taip palaikydama nuolatinį ryšį su keliautojais bet kokiu klausimu.

„Mes nusprendėm, kad turim sukurti tai, kas būtų patogu ir kur klientas galėtų kreiptis pagalbos, nesvarbu, ar jis sėdi viešbutyje, ar guli paplūdimyje. Taip atsirado įrankis „Gidas kišenėje“, kuriuo mūsų gidai, žinantys daugybę informacijos apie kiekvieną kryptį, kur mes keliaujam, gali pakonsultuoti mūsų klientus nuo 9 val. iki 21 val. Ši paslauga nekainuoja papildomai, tai yra mūsų pridėti vertė, kurią kuriame savo klientams, nereikalaudami jokių papildomų programėlių ar registracijų, o būdami pasiekiami patogiais, šiai dienai visų turimais bendravimo kanalais“, – tikina Sabina.

Trečioje laidos temoje – „Gabu mokymų teikėjų“ įkūrėjos Gabrielės Mikolaitienės istorija, kuri kartu su komanda teikia šiuolaikinei darbo rinkai pritaikytus mokymus. Mergina nuolat domisi, kaip padėti jaunimui bei suaugusiems, kokius finansuojamus mokymus jiems pasiūlyti ir kaip įkvėpti visuomenę tobulėti.

„Aš visą laiką žinojau, kad noriu kurti verslą, kuris būtų naudingas. Jau mokykloje supratau, kad yra tam tikros spragos švietime ir čia reikia manęs ir jaunų žmonių. Iš pradžių galvojau apie vaikus, bet vėliau, projektas po projekto, išsigrynino idėja, kad noriu dirbti ir suaugusių švietime. Todėl šiandien organizuojame ir kuriame mokymus nuo A iki Z, darome juos valstybės finansuojamus, skirtus visiems, ir tiems, kurie negali tam skirti finansų, ir tiems, kas gali“, – apie verslo tikslą pasakoja pašnekovė.

Kitą šeštadienį, lapkričio 23 dieną PC „Europa“ vyks Gabrielės inicijuotas nemokamas renginių ciklas „#Edukuokis: balansą paversk menu, o asmeninį augimą – prioritetu“. Jame ekspertai ir visuomenėje gerai žinomi asmenys dalinsis patarimais, kaip gyventi sveikiau bei dirbti efektyviau, o dalyviai bus kviečiami daryti gerus darbus ir aukoti „Jaunimo linijos“ organizacijai.

„Šio renginio tikslas yra edukuoti žmones svarbiomis temomis ir tuo pačiu skatinti naują įprotį – aukoti. Žmonės galės ateiti į nemokamą renginį, bet tuo pačiu už jį ir paaukoti mūsų partneriams tiek, kiek norės, arba pasavanoriauti. Mes kuriame verslą atsakingai, bet ir taip pat pilietiškai prisidedame prie visų ir kviečiame kartu prisidėti kitus“, – pasakoja Gabrielė.

„Gyvenimas versle“ – jau penktąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Milita Daikerytė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17.30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kūčiukai, kuriais mėgausitės be sąžinės graužaties: sveikesnė versija papuoš kiekvieną stalą

confident-noyce

Po skyrybų save naujai atradusi I. Juciūtė dalinasi patarimu kitoms moterims: „Dar ne vėlu viską pradėti iš naujo“

confident-noyce

V. ir K. Kaikarių duktė Kristė apie tai, kodėl atsisakė svajonės tapti gydytoja: „Supratau, kad tai bus aklas tėvo pėdų vaikymasis“

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau