Nuo šiol gauti karjeros patarimų, sužinoti verslo naujienas ir apie naujas įsidarbinimo galimybes „LinkedIn“ galite išgirsti video formatu. Platforma, turinti daugiau nei 1 mlrd. naudotojų visame pasaulyje, vaizdo įrašų srautą siūlo ir Lietuvoje. Justina Antropik, „Tele2“ skaitmeninio turinio vadovė, sako, kad „LinkedIn“ nebėra skirtas tik darbo paieškai ir jau seniai išaugo į daug universalesnį socialinį tinklą.
Geras laikas pradėti kelti įrašus patiems
„Microsoft“ valdoma platforma palaipsniui diegia „TikTok“ stiliaus vertikalių vaizdo įrašų srautą. Priėmę paskutinį „LinkedIn“ atnaujinimą, vartotojai Lietuvoje jau gali matyti ir naudotis šia nauja funkcija. Profesiniame socialiniame tinkle atsirado vadinamoji „begalinio slinkimo“ funkcija – tai nenutrūkstamas vaizdo įrašų srautas, kuris aktyvuojasi vos spustelėjus „LinkedIn“ vaizdo įrašą. Slinkdami žemyn galite nuolat žiūrėti naujus filmukus, panašiai kaip „TikTok“ ar „Instagram“ programėlėse.
„Trumpų vaizdo įrašų populiarumą lemia greitas ir patogus turinio vartojimo tempas. Įdiegus vaizdo įrašų srauto funkciją, naudotojai gali dar paprasčiau sužinoti apie naujas darbo galimybes, reikiamus įgūdžius ir karjeros kelius šiuolaikinėje darbo rinkoje. Šiuo metu dauguma vaizdo įrašų yra anglų kalba, tad dabar puikus metas pradėti kurti turinį lietuviškai. Net jei nesiekiate tapti influenceriu, kiekvienas turi ką įdomaus papasakoti apie savo darbą, o „LinkedIn“ tam puikiai tinka“, – sako J. Antropik.
Pasak „Tele2“ skaitmeninio turinio vadovės, laikui, kiek žmonės gali išlaikyti dėmesį, vis trumpėjant, video turinys labiau patraukia ir išlaiko žiūrovus. Trumpais vaizdo įrašais galima pateikti informaciją mažomis porcijomis, bet įtaigiai. Filmukai šiuo metu populiarūs visur, o pagal „LinkedIn“ atliktus tyrimus, šioje platformoje vidutiniškai gauna net 1,4 karto daugiau įsitraukimo nei tekstiniai įrašai.
Ar kopijuoja kitus?
„TikTok“, „Instagram Reels“ ir „YouTube Shorts“ jau seniai diktuoja vaizdo įrašų formato populiarumą, tačiau dabar ir „LinkedIn“ įžengia į šią sritį su turiniu, orientuotu profesionalams. Trumpų vaizdo įrašų srautas „LinkedIn“ tinkle suteikia naujų galimybių dalytis žiniomis ir įsitraukti į profesines diskusijas.
„Nors techninis formatas iš pirmo žvilgsnio primena kitų platformų sprendimus, „LinkedIn“ kryptis į profesinį turinį išskiria ją iš kitų. Čia pagrindinis dėmesys sutelktas į darbo rinkos naujienas, karjeros patarimus ir industrines įžvalgas, o ne į pramoginį turinį. Tokiu būdu soc. tinklas išlaiko unikalumą ir pritraukia auditoriją, ieškančią naudingos informacijos, o ne vien linksmų vaizdo įrašų“, – paaiškina „Tele2“ skaitmeninio turinio vadovė.
„LinkedIn“ platforma apdovanoja kūrėjus, kurie dalinasi vaizdo įrašais. Intensyviausi soc. tinklo influenceriai dalinasi įžvalgomis, kad pradėjus reguliariai skelbti trumpus filmukus, auditorijos įsitraukimas ir jų populiarumas tiesiog šovė į aukštumas.
„Tai galima paaiškinti tuo, kad „LinkedIn“ algoritmas vis dar yra labai palankus organiniam turiniui. Kitaip nei kitose programėlėse, šioje platformoje didelį ratą žmonių galite pasiekti be reklamos“, – sako J. Antropik.
„LinkedIn“ netaiko griežtų vaizdo įrašų formatų, kaip tai daro „TikTok“ ar „Instagram“ – galima įkelti vertikalaus, horizontalaus ir kvadratinio formato vaizdo įrašus. Tačiau pastarieji formatai, nors ir gerai atrodo įprastinėje „LinkedIn“ įrašų aplinkoje, naujajame tik vaizdo įrašams skirtame sraute neatrodys itin gerai.
Ekspertės teigimu, geriausiai žmonių dėmesį telefonuose pritraukia tas turinys, kuris užpildo visą ekraną. Tai reiškia, kad ir į „LinkedIn“ geriausia kelti vertikalaus tipo vaizdo įrašus.
„Tekstas ir tekstiniai įrašai išlieka svarbia „LinkedIn“ platformos dalimi, todėl juos nuvertinti būtų klaida, net jei planuojate dalytis vaizdo turiniu. Pagrindinėje „LinkedIn“ srauto juostoje tekstas yra rodomas virš vaizdo įrašo, tad jis svarbus pritraukiant žiūrovų dėmesį. Kadangi šio soc. tinklo auditorija yra rimtesnė lyginant su kitomis platformomis, jai sudominti reikės ne tik gražių video, bet ir reikšmingų įžvalgų šalia“, – mintimis dalijasi „Tele2“ skaitmeninio turinio vadovė.