0.7 C
Panevėžys
Trečiadienis, 22 sausio, 2025

Lietuvos traukinių punktualumas pernai siekė 97,8 proc.

AutoriuseltaFotobendrovės

Lietuvos traukinių punktualumas pernai pasiekė rekordinį skaičių – 97,8 proc., rodo LTG grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ duomenys.

Nurodoma, jog 2023 m. į galinę stotį laiku atvyko apie 95 proc. traukinių. 2022 m., kai nebuvo vykdomi traukinių punktualumą reikšmingai veikiantys strateginės reikšmės infrastruktūros darbai, į galutinę stotį laiku atvyko apie 97 proc. traukinių, o 2021 m. – apie 93 proc. traukinių.

„Palyginti, Prancūzijoje traukinių punktualumas 2023 metų UIC ataskaitoje siekia 89 proc., Vokietijoje – 91 proc., Danijoje – 87 proc., Austrijoje ir Nyderlanduose – 96 proc. Mažiausi punktualumo rodikliai UIC ataskaitoje fiksuoti Portugalijoje ir Slovėnijoje – 67 proc.“ – nurodoma bendrovės pranešime.

Pranešma, kad „LTG Link“ 2024 metais kasdien Lietuvoje atliko daugiau kaip 176 reisus traukiniais ir iš viso per metus keleivius vežė beveik 65 tūkst. reisų.

„Kiekviename traukinyje galutinį tikslą laiku nori pasiekti nuo kelių dešimčių iki kelių šimtų keleivių, todėl net ir vieno traukinio vėlavimas – mums yra itin jautrus. Siekiame, kad mūsų keleiviai, pasirinkę kelionę traukiniu, savo tikslą pasiektų numatytu laiku. Todėl mums yra didelis pasiekimas, kad 2024 metais dar daugiau traukinių atvyko pagal tvarkaraštį“, – pranešime cituojama „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė

„Didesnė dalis vėlavimų yra susijusi su išoriniais faktoriais. Pavyzdžiui, liepos mėnesį galinga audra sutrikdė traukinių eismą, tačiau prioritetą teikiant keleiviniam maršrutui, apie 60 LTG grupės brigadų, dirbusių tą dieną visoje Lietuvoje, traukinių eismą stabilizavo itin greitai“, – pridūrė ji.

Tikimasi, kad traukiniai į galutinę stotį atvyks greičiau ir punktualiau, kai bus baigti elektrifikacijos darbai svarbiausioje šalies geležinkelio linijoje Vilnius–Klaipėda, nes nemažai vėlavimų Lietuvoje, anot K. Meidės, nulėmė infrastruktūros darbai ir su jais susiję greičio ribojimai, įgyvendinant vieną didžiausių geležinkelių infrastruktūros modernizavimo projektų šalyje.

Planuojama, kad 2026 metais šiuo maršrutu keleiviai jau galės vykti naujais elektriniais traukiniais. Skaičiuojama, kad geležinkelių tinkle veikiančių vežėjų kuro sąnaudos sumažės maždaug trečdaliu, o į aplinką nebus išmesta apie 150 tūkst. tonų teršalų per metus.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

LTG: per metus maršrutu Vilnius-Ryga-Vilnius važiavo kone 62 tūkst. keleivių

confident-noyce

„LTG Cargo“ šiemet nepatvirtino daugiau nei 1,8 tūkst. į Lietuvą ketintų įvežti vagonų

confident-noyce

LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau