-3.2 C
Panevėžys
Trečiadienis, 19 vasario, 2025

Lietuvos pašto įvaizdžiu už 0,4 mln. eurų rūpinsis „Open Agency“



Valstybės valdomam Lietuvos paštui žiniasklaidos planavimo paslaugas už 375 tūkst. eurų toliau teiks agentūra „Open Agency“, prieš kelerius metus dalyvavusi kuriant Lietuvos pristatymą socialinėje erdvėje „Real is beautiful“.

„Neabejojame, kad bendradarbiavimas su pasirinkta agentūra padės ir toliau stiprinti šiuolaikiškų Lietuvos pašto paslaugų žinomumą ir įmonės įvaizdį“, – BNS komentavo Lietuvos paštas.

Trejų metų trukmės sutartis pasirašyta šią savaitę, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale. Pagal ją informacija ar reklama bus transliuojama leidiniuose, radijuje, televizijoje, internete, lauko stenduose ir kitur.

Lietuvos pašto teigimu, vertinant pasiūlymus pagal kainos ir kokybės santykį konkurso laimėtoja buvo paskelbta kita įmonė, tačiau jai nepasirašius sutarties pasirinkta antroje vietoje buvusi „Open Agency“.

Konkurse taip pat dalyvavo „Havas Media“, „Inspired Communications“, „OMD“, „BPN LT“.

„Open Agency“ yra laimėjusi ir kitą Lietuvos pašto skelbtą konkursą bei yra atsakinga už komunikacijos turinį ir jo viešinimą socialiniuose tinkluose.

Be šios agentūros, Lietuvos paštas šiuo metu dirba su kūrybos agentūra „Truth“. Tuo metu viešieji ryšiai įmonėje formuojami vidiniais resursais.

„Open Agency“ ir bendrovė „Turinio rinkodara“ 2016 metais laimėjo tuometinio Turizmo departamento skelbtą konkursą ir sukūrė Lietuvai pristatyti užsieniečiams skirtą „Facebook“ puslapį „Lithuania. Real is beautiful“ („Lietuva. Tikra yra gražu“), kuriame naudojo pigiai kainuojančias ir su Lietuva nesusijusias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.

„Open Agency“ BNS pranešė, kad šiuo metu dirba su prekybos tinklu „Iki“, „Perlas Network“, „Lietuvos draudimu“, „Pigu.lt“ grupe Baltijos šalyse, „Carlsberg“ grupe, „Lego“ ir kitomis įmonėmis.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Saugumo spragos įmonių el. pašto sistemoje: 6 efektyvūs būdai, kaip jas panaikinti

JP Redakcija

Mobilieji laiškininkai gyventojams pernai suteikė daugiau nei 12 mln. paslaugų

JP Redakcija

Skelbiama Lietuvos pašto generalinio direktoriaus atranka

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads