Lietuvių paštomatų naudojimo įpročiai: 72 proc. gyventojų pasinaudoja bent kartą per mėnesį

AutoriusJP
FotoBENDROVĖS

Paštomatai jau tapo neatsiejama lietuvių kasdienybės dalimi ir iš esmės pakeitė siuntų pristatymo rinką. Kaip rodo siuntų pristatymo bendrovės „Itella Logistics“ iniciatyva tyrimų kompanijos „Rait“ atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, bent kartą per mėnesį paštomatais pasinaudoja 72 proc. šalies gyventojų. Nors kartą gyvenime paštomatus siuntoms atsiimti ir siųsti yra išbandžiusi absoliuti dauguma 98 proc. lietuvių.

Atlikus apklausą paaiškėjo, kad trečdalis (35 proc.) Lietuvos gyventojų paštomatais naudojasi keletą kartų per mėnesį, dešimtadalis (11 proc.) kartą per savaitę, o 7 proc. – kasdien arba kelis kartus per savaitę.

Svarbiausia priežastis, lemianti konkrečių paštomatų pasirinkimą yra patogi jų lokacija. Vertindami skirtingų tinklų paštomatus ją paminėjo vidutiniškai (44 proc.) gyventojų. Toliau tarp vartotojams svarbiausių kriterijų rikiuojasi tokie aspektai kaip greitas siuntų pristatymo laikas (31 proc.), galimybė paštomatą lengvai surasti (30 proc.) ir paprastai juo naudotis (29 proc.) bei sėkminga ankstesnė naudojimosi konkretaus tinklo paštomatais patirtis (28 proc.).

„Paštomatai Lietuvos gyventojams neabejotinai tapo vienu populiariausių ir patogiausių būdų atsiimti ir siųsti siuntas. Vartotojai vertina galimybę siuntas atsiimti sau patogiu metu, nesitaikant prie kurjerių darbo laiko. Vis dažniau naudodamiesi paštomatų paslaugomis gyventojai joms tampa ir vis reiklesni – ne tik tikimasi greito ir kokybiško siuntų pristatymo, bet ir labiau domimasi, kokiomis sąlygomis siuntos yra transportuojamos bei saugojamos. Dėl to, pavyzdžiui, dalis vartotojų renkasi tik patalpų viduje esančius ir oro temperatūros poveikiui atsparius paštomatus“, – sako „Smartpost“ paštomatų tinklą valdančios bendrovės „Itella Logistics “ komercijos ir pardavimų direktorius Baltijos šalims Gediminas Mickus.

G. Mickaus teigimu, modernių, žmonėms patogiose vietose įrengtų, paštomatų poreikis toliau didėja, o vartotojai galimybę tokiu būdu atsiimti ar išsiųsti siuntas nori turėti nedideliu atstumu nuo namų. Dėl to „Itella Logistics“ vadovo teigimu, bendrovė ir toliau investuos į paštomatų tinklo plėtrą ir siuntų pristatymo sritį bei sieks tapti jos lydere Baltijos šalyse.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Priminimas siunčiantiems per paštomatus: šių daiktų į siuntas nedėkite jokiais atvejais

confident-noyce

Siuntas paštomatais lietuviai siunčia milijonais: vasarą – naujas rekordas

confident-noyce

Tyrimas: 8 iš 10 Lietuvos gyventojų siuntas pageidauja atsiimti paštomatuose

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau