Šių metų vasarą pirmąsias parduotuves atidariusi bendrovė „Lidl Lietuva“, šiuo metu valdanti 21 „Lidl“ prekybos centrą, artėjant pirmosioms savo Kalėdoms Lietuvoje pirkėjams siūlys išskirtinių šventinių prekių liniją bei žengs į naują tinklo plėtros etapą.
Artėjančiu šventiniu laikotarpiu bendrovė ketina atidaryti 22-ąją parduotuvę, šįkart – Panevėžyje. Tai vakar Vilniuje vykusio susitikimo su žiniasklaida metu oficialiai patvirtino „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.
„Nors jau beveik prieš keturis mėnesius visoje Lietuvoje duris atvėrė daugiau nei 20 „Lidl“ parduotuvių, panevėžiečiams nėra ko nerimauti – nauja parduotuvė statoma ir duris atvers taip, kaip ir yra suplanuota“, – kiek anksčiau naujienų portalui JP teigė Agnė Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir konkurencijos departamento vadovė.
„Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir konkurencijos departamento vadovė A. Gaižauskienė, teigė, kad atidarydami naują „Lidl“ parduotuvę, visus savo pirkėjus pasitiks su šypsena, karštu gėrimu, saldžiu gardėsiu, specialiais atidarymo pasiūlymais bei kitomis atrakcijomis.
Kitąmet prekybos tinklas planuoja tolesnę plėtrą. Artimiausiu metu modernios ir patogios parduotuvės duris atvers Utenoje ir Ukmergėje.
Naujovės laukia ir jau veikiančiose tinklo parduotuvėse – artėjant didžiosioms metų šventėms, nuo ateinančio pirmadienio, lapkričio 28 d., įprastą „Lidl“ parduotuvių asortimentą kas savaitę paįvairins vis kiti riboto kiekio specialūs pasiūlymai – gurmaniški maisto produktai, žymimi „Lidl“ privačiu prekės ženklu „Deluxe“.

„Žiemos šventes pasitinkame skirtingai: vieni mėgaujasi, o kitiems tai yra intensyvaus darbo laikas, vieni grįžta į gimtuosius namus susitikti su artimiausiais žmonėmis, kiti nori ramiai apmąstyti metus. Mums jie buvo kupini išskirtinių įvykių – darkart nuoširdžiai dėkojame Lietuvos žmonėms už susidomėjimą ir palaikymą. Visa tai lėmė, kad „Lidl“ prekybos tinklo startas buvo labai sėkmingas, o kiekvienos naujos parduotuvės atidarymas tampa švente mums ir pirkėjams. Manome, jog Kalėdų laikotarpis vertas to, kad švente taptų kiekviena jūsų vakarienė su artimais žmonėmis. Todėl visą šį laiką nuolatos stebinsime proginiam stalui skirtomis naujienomis. „Deluxe“ prekių išskirtinumas – jos yra ne tik itin šventiškos, bet ir patrauklios savo kaina“, – sakė R. Roussev-Peine.
Lietuvos gyventojai jau spėjo įvertinti „Lidl“ siūlomo kainos ir kokybės santykio pranašumus. Pasitikėjimą šiuo prekybos tinklu atspindi pirkėjų skaičius – bendrovės duomenimis, „Lidl“ parduotuvės mūsų šalyje kas mėnesį sulaukia vidutiniškai 1,8 mln. žmonių. Be to, kas trečias iš apsilankiusiųjų „Lidl“ Lietuvoje šias parduotuves jau įvardija kaip reguliarią apsipirkimo vietą, atskleidė bendrovės „Nielsen“ šių metų rugsėjį atliktas pirkėjų tyrimas.
