„Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisako spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio. Nuo šių metų gegužės 1 d. visa informacija apie tinkle galiojančias prekių kainas ir vykstančias akcijas pirkėjams bus prieinama patogesniu atnaujintu skaitmeniniu formatu. Priimti tokį sprendimą prekybos tinklą paskatino sparčiai besikeičiantys pirkėjų vartojimo įpročiai bei noras veikti dar tvariau – šis pokytis prisidės prie medienos išteklių taupymo ir neigiamo poveikio gamtai mažinimo, rašoma bendrovės „Lidl“ pranešime žiniasklaidai.
Priimti tokį sprendimą prekybos tinklą paskatino sparčiai besikeičiantys pirkėjų vartojimo įpročiai bei noras veikti dar tvariau – šis pokytis prisidės prie medienos išteklių taupymo ir neigiamo poveikio gamtai mažinimo.
Jau kurį laiką didžioji dalis klientų informacijos apie šiuo metu „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvėse galiojančias maisto produktų kainas ir vykstančias akcijas ieško savo mobiliajame telefone, o ši tendencija itin sustiprėjo atsiradus patogiai „Lidl Plus“ programėlei, pastebi Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė.
„Pandemija pakeitė žmonių apsipirkimo įpročius, kuomet visas akcijas ir kainų pasiūlymus tikrino bei pirkinius susiplanuodavo internete ar mobiliosiose programėlėse. Į parduotuves pirkėjai užsukdavo jau tiksliai žinodami, ką planuoja pirkti. Tokia tendencija išliko iki šiol: pirkėjai priprato jiems reikiamą informaciją rasti kitais būdais, todėl spausdintų kainų leidinių poreikis sumažėjo. Taip pat veikti tvariau yra mūsų prioritetas, o popierinių leidinių atsisakymas leis ne tik sutaupyti popieriaus, bet ir saugoti aplinką kitais būdais. Reaguodami į tai ir nusprendėme atsisakyti spausdintų maisto produktų kainų leidinių ir daugiau investuoti į kliento patirties tobulinimą skaitmeninėje erdvėje“, – sako K. Mažeikytė.
Pirmuosius žingsnius link popierinių maisto prekių kainų leidinių atsisakymo „Lidl“ žengė dar prieš kelis metus, kai pirmasis Lietuvoje nustojo platinti šiuos leidinius į gyventojų pašto dėžutes. Praėjusiais metais spausdintų maisto prekių kainų leidinių buvo atsisakyta ir dalyje tinklo parduotuvių. Be to, jau daugiau nei metus laiko nėra spausdinami teminiai prekių katalogai, pavyzdžiui, kosmetikos, švaros priemonių ar sodo prekių.