Maisto ir buitinių prekių tinklas „Biedronka“ puikiai pažįstamas kaimyninėje Lenkijoje mėgstantiems apsipirkti lietuviams, bet buvo apribojusi tautiečių keliones į kaimynų prekybos centrus. Vis tik panašu, kad „Briedronka“ ryžtasi susigrąžinti pirkėjus iš Lietuvos ir tai darys organizuodamas įvairias akcijas.
Marijampolės ir Alytaus gatvėmis važinės automobiliai su reklaminiais skydais, raginančiais įsigyti „Mano Biedronka“ kortelę, o šių miestų gyventojams bus dalinami balionai ir padedama užpildyti formą lojalumo kortelei gauti.
Tai pirma tokia prekybos tinklo „Biedronka“ akcija, kurios tikslas – paskatinti kaimyninių šalių piliečius apsipirkti jo parduotuvėse, rašoma world-today-news.com.
Nuo šių metų balandžio vidurio „Biedronka“ leido vokiečiams ir lietuviams internetu užsisakyti „Mano Biedronka“ kortelę, tereikia turėti lietuvišką ar vokišką telefono numerį.
„Biedronka“ išanalizavo duomenis, kurie rodo, kad kortelė šiuo metu yra populiaresnė tarp klientų iš Vokietijos – per maždaug 60 dienų užregistruota daugiau kaip 1,5 tūkst. šios šalies telefono numerių. Iš Lietuvos sulaukta apie 700 registracijų, tačiau skaičiai nuolat auga.
Prekybos tinklo savininko Jeronimo Martinso teigimu, „Biedronka“ planuoja šiais metais plėsti savo tinklą, atidarydama apie 100 mažmeninės prekybos vietų, iš kurių maždaug pusė bus mažesnio formato parduotuvės. Taip pat pranešama, kad įmonių grupė yra suplanavusi apie 700 mln. eurų investicijų, kurių maždaug 60 proc. turėtų atitekti „Biedronka“ tinklui, praneša portalas money.pl.
