Leidėjai ragina „Lietuvos paštą“ spręsti problemas, o valstybės lėšas panaudoti efektyviai

Autoriusjp
Fotobns


Leidėjai, susivieniję asociacijoje „Nacionalinė spauda“, ragina „Lietuvos paštą“ kuo greičiau išspręsti prenumeratos pristatymo problemas, o Susisiekimo bei Kultūros ministerijas prašo užtikrinti, kad „Lietuvos paštui“ skiriamos valstybės lėšos būtų panaudojamos efektyviai.

„Nacionalinė spauda“ į „Lietuvos paštą“ bei ministerijas kreipėsi susirūpinusi dėl nuolat blogėjančios prenumeratos pristatymo gyventojams paslaugos. Vien asociacijos „Nacionalinė spauda“ nariai per šių metų sausio mėnesį „Lietuvos paštui“ pateikė daugiau kaip 600 skundų dėl prenumeratos pristatymo (leidiniai nepristatomi vieną arba kelis kartus iš eilės, pristatomi ne laiku, leidiniai vėluoja savaitę ar daugiau, pristatoma po kelis leidinius iš karto ir pan.). Leidėjai pažymi, kad dėl darbo broko „Lietuvos paštas“ realiai neatsako – sutartyse su leidėjais nėra numatyta atsakomybės, o visi leidėjų pasiūlymai dėl sutarties pakeitimų yra atmetami, nes valstybės valdoma įmonė realiai užima dominuojančią padėtį rinkoje.

„Prenumeratos pristatymo paslaugų kokybe nepatenkinti leidinių prenumeratoriai suirzę, užverčia skundais leidėjus. Dalis prenumeratorių nutraukinėja prenumeratos sutartis, dėl to leidėjai privalo grąžinti prenumeratoriams gautas lėšas. Į leidėjų skundus „Lietuvos paštas“ dažnai reaguoja formaliai, po keleto dienų, nesiima spręsti problemų iš esmės, problemos kartojasi tose pačiose teritorijose, iš esmės situacija nuolatos blogėja‘, – rašo asociacijos „Nacionalinė spauda“ pirmininkė Ineta Stravinskaitė savo rašte „Lietuvos paštui“ ir dviem ministerijoms.

Ypatingai sudėtinga situacija Šiaulių ir Panevėžio regionuose. Šiauliuose problemos nesibaigia ir situacija negerėja nuo 2021 metų lapkričio, kuomet pradėta reforma. Po keliasdešimt skundų kasdien gaunama ir pradėjus reformą Panevėžyje.

„Susikoncentravę į veiklos „optimizavimą“, „Lietuvos pašto“ vadovai, nuolat didindami paslaugų kainas, neskiria reikiamo dėmesio teikiamų paslaugų kokybei,“ – teigiama leidėjų rašte.

Už prenumeratos pristatymą gyventojams „Lietuvos paštui“ moka ne tik leidėjai. Šios paslaugos kaštų kompensavimui skiria lėšas ir valstybė.

„Lietuvos paštas“, net ir gaudamas lėšų iš valstybės bei kasmet didindamas paslaugų kainą leidėjams (apie pusę leidinio kainos sudaro prenumeratos pristatymo kaina), nesugeba laiku pristatyti prenumeruojamų leidinių gyventojams. Tai yra labai didelė problema leidėjams, pastaruoju metu išgyvenantiems ypatingai sudėtingą laikotarpį“, – rašo asociacijos „Nacionalinė spauda“ pirmininkė Ineta Stravinskaitė.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Lietuvos pašto pelnas 2023 m. siekė 5,1 mln. eurų

JP Redakcija

Nepriklausomybės atkūrimo dieną dirbs tik dalis pašto skyrių prekybos centruose

JP Redakcija

Apklausa: gyventojai norėtų greitesnio pašto, bet už tai daugiau nemokėtų

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads