LEA: pirmąjį pusmetį hibridinių automobilių skaičius augo sparčiau nei benzininių

Autoriusjp
Fotofreepik.com


Lietuvos energetikos agentūros (LEA) statistikos duomenys rodo, kad šalyje nuosekliai daugėja elektra varomų automobilių dalis transporto sektoriuje. O pirmąjį šių metų pusmetį įregistruotų naujų hibridinių lengvųjų automobilių skaičius aplenkė benzinu varomų automobilių įregistravimo skaičių, praneša LEA.

Per 2023 m. pirmąjį pusmetį Lietuvoje įregistruota 2 160 lengvųjų (M1 kategorijos) grynųjų elektromobilių, iš kurių 1 009 nauji ir 1 151 naudoti.

Per šešis šių metų mėnesius įregistruoti lengvieji (M1) elektromobiliai sudarė 2,47 proc. visų šios kategorijos transporto priemonių: nauji elektromobiliai užėmė 6,87 proc. parduotų naujų transporto priemonių rinkos, naudoti – 1,32 proc. naudotų transporto priemonių rinkos.

Tuo metu sparčiai didėjo įregistruotų lengvųjų hibridinių, t. y. benzinu-elektra ir dyzelinu-elektra varomų transporto priemonių skaičius: per šešis šių metų mėnesius įregistruoti 5 824 nauji hibridiniai lengvieji (M1) automobiliai.

Tai sudarė 39,63 proc. visų naujų lengvųjų automobilių rinkos ir aplenkė benzinu varomų šios kategorijos naujų transporto priemonių skaičių: benzininių automobilių įregistruota 5 748 ir tai sudarė 39,15 proc. visų per pusmetį įregistruotų naujų lengvųjų automobilių, rašoma pranešime.

Lietuvos kelių transporto priemonių registre yra duomenys apie 66 122 įregistruotas hibridines lengvąsias (M1 kategorijos) transporto priemones, iš kurių 6 036 yra iš išorės įkraunami hibridai (PHEV).

Lengvųjų krovininių (N1 kategorijos) elektromobilių skaičius Lietuvoje nuosekliai auga: iš viso birželį registre buvo 276 lengvieji komerciniai elektromobiliai.

2023 m. liepos 1 d. Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre iš viso buvo įregistruota 9 487 M1 ir N1 kategorijos grynieji elektromobiliai.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Paaiškėjo, kada naujasis elektromobilis „Kia EV4“ atvyks į Lietuvą

JP Redakcija

Technologijos ar mechanika: kas šiuolaikiniuose automobiliuose svarbiau?

JP Redakcija

Automobilių tinklalaidės autoriai apie Seimo iniciatyvą „pasendinti“ istorines mašinas: pasiūlymas apie nieką

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads