Laikinai neveiks „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrai



Dėl su koronaviruso plitimu susijusios ekstremalios situacijos Lietuvoje laikinai neveiks „Ignitis“ aptarnavimo centrai.

Pasak „Ignitis grupės“ vadovo Dariaus Maikštėno, centrai uždaromi dviem savaitėms – nuo kovo 16 iki kovo 27 dienos.

Gyventojai užduoti klausimus kviečiami telefonu, elektroniniu paštu arba naudojantis e.ignitis.lt savitarnos platforma, pranešė grupė.

„Ignitis“ kovo 13 dieną savitarnos svetainėje e.ignitis.lt panaikino aptarnavimo mokesčius už visas  įmokas, kol baigsis ekstremali situacija.

Dėl koronaviruso grėsmės nuo kovo 13 dienos draudžiami visi masiniai renginiai, o nuo pirmadienio visoje šalyje įvedamas karantinas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas

JP Redakcija

„Ignitis“ skelbia klientams grąžinusi 0,5 mln. eurų už suteiktas nuolaidas

JP Redakcija

„Ignitis“ atnaujina IT sistemas ir savitarną: lapkričio 7–11 dienomis galimi laikini nesklandumai

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads