Nepriklausomai nuo to, kurioje srityje veikia jūsų verslas, interneto svarba jam, ko gero, yra milžiniška. Norint sėkmės internete, būtina ne tik skirti pakankamai lėšų reklamai. Labai svarbus ir SEO optimizavimas, nuo kurio sėkmės priklauso ilgalaikė, tvari nauda verslo pozicijai internete. Jeigu dar tiksliai nežinote, siūlome susipažinti su tuo, kas yra SEO optimizacija ir kokia jos nauda jūsų verslui.
Apie SEO optimizavimą – svarbiausi dalykai
Optimizacija paieškos varikliams arba SEO – tai procesas arba rinkodaros veiksmas, kuris daromas siekiant pagerinti interneto puslapio pozicijas paieškos variklio rezultatų puslapiuose (SERP). Kuo geresnė pozicija puslapyje – tuo didesnis organiškas srautas bei daugiau konversijų. Anot statistikos, kiek daugiau nei pusė viso interneto puslapių gaunamo srauto ateina iš organinių paieškų. Ši priežastis – aiškiausias įrodymas, kad SEO optimizavimas yra reikalingas bei be galo naudingas siekiant sėkmės internete.
SEO susideda iš bent kelių skirtingų elementų:
- Raktažodžių analizė – tam, kad jūsų svetainėje publikuojamas turinys būtų aktualus ir „atsilieptų“ į paieškas, kuriose įvedami raktiniai žodžiai ir(ar) frazės;
- Vidinis optimizavimas – meta tags ir antraštės bei kiti elementai leidžia pagerinti turinio struktūrą ir optimizuoti jį paieškos varikliams;
- Techninis SEO – tai didžioji dalis nematomų dalykų, kurie pagreitina svetainės užkrovimą, pašalina neveiksnius elementus ir pagerina pritaikymą mobiliems įrenginiams. Štai, pastarasis svarbus, nes dabar net beveik 60 % viso srauto internete yra generuojamas per mobilius įrenginius, tad mobile-friendly puslapio struktūra yra svarbesnė nei bet kada anksčiau.
- Išorinis SEO – galiausiai, SEO optimizavimas remiasi ir į atgalinių nuorodų tinklo kūrimą. Taip subtiliai padidinamas jūsų domeno autoritetas, dėl ko Google bus linkęs jūsų portalą reitinguoti geriau.
Kaštų prasme SEO reikalauja tęstinių investicijų, bet paprastai nekainuoja tiek daug, kiek video reklama. Rezultatų gali tekti kiek palaukti, tačiau jie yra tvarūs, palyginti su kitomis reklamos formomis, išsilaiko gana ilgai.
SEO svarba verslui ir aktuali statistika 2025 metais
Kadangi jau žinote, kas yra SEO optimizavimas, turbūt bus svarbu suprasti ir tai, kuo jis gali būti naudingas jūsų verslui būtent dabar – 2025 metais.
Toliau gyvenant pasaulyje, kuris juda į priekį technologiškai, reikia stiprinti savo verslo pozicijas paieškos sistemose. SEO optimizavimas išlieka svarbiausia strategija siekiant sėkmės net ir 2025 metais. Kokie aspektai optimizacijos procese yra svarbiausi?
- Daugiau kaip 90 % pasaulinių paieškų atliekama per Google, todėl į kitus paieškos tinklus orientuotis nelabai verta. (šaltinis: Statista)
- Vartotojų patirtis (UX) tampa vis svarbesniu kriterijumi Google algoritmui ir patiems vartotojams. Statistika indikuoja, kad apie 40 % naudotojų išjungia svetaines, kurių įkėlimas užtrunka ilgiau nei 3 sekundes, tad auga techninio SEO bei vidinės optimizacijos svarba. (šaltinis: WebFX)
- Toliau auga optimizacijos mobiliesiems įrenginiams svarba.
- Local SEO tampa vis svarbesnis verslams, siekiantiems pritraukti vietinius klientus. Duomenys teigia, kad 46 % Google paieškų turi lokalų pobūdį (angl. local search intent), o 76 % žmonių, kurie išmaniuoju telefonu ieško ko nors netoliese, per 24 valandas apsilanko bent vienoje susijusioje įmonėje, o 28 % šių paieškų baigiasi pirkimu. (šaltinis: Seo Profy)
- Jeigu jūsų verslas turi pilną ir aiškų Google Business Profile, Google vartotojai juos vidutiniškai vertina net 2,7 karto patikimesniais nei tuos, kurie šio ženklo neturi. (šaltinis: Backlinko)
Taigi, SEO optimizavimas išlieka pamatiniu sprendimu verslui, siekiančiam auginti savo pajamas bei rezultatus. Įdomu, kaip galėtumėte augti ir jūs? Susisiekime ir aptarkime galimybes jau šiandien!
