Siekiant suvaldyti Lietuvą pasiekusį koronavirusą, šalyje buvo įvestas karantinas, kuris verslą privertė taip pat keisti nusistovėjusias tvarkas. Iki tol savo vaga tekėjęs autoservisų gyvenimas, per akimirką kaip reikiant pasikeitė.
Dialogas su klientais – tik telefonu arba internetu. Panevėžio priemiestyje, Dembavoje, esantis autoservisas „Autoaivas“, taip pat pakeitė priėmimo taisykles, tačiau apsukų nemažina.
Klientai į serviso patalpas neįleidžiami, mechanikai ir personalas aprūpinti dezinfekciniu skysčiu, o darbas čia vyksta vengiant bet kokių kontaktų su pašaliniais asmenimis. Klientai visus remonto klausimus su autoservisu derina telefonu arba internetu, automobilius palieka autoserviso parkavimo aikštelėje ir ten pat juos pasiima po remonto arba transporto priemonės paėmimu ir grąžinimu klientui rūpinasi pats autoservisas.
Kaip teigia servisui „Autoaivas“ vadovaujantis Aivaras Petkas, autoservisas šitaip dirbti gali be didesnių problemų, tačiau jaučiasi klientų sumažėjimas. „Karantino metu darbų nestabdome, tačiau griežtai laikomės visų Vyriausybės bei gydytojų rekomendacijų. Tiek paėmę remontuoti, tiek suremontavę klientų automobilius, atliekame vairo, pavarų perjungimo svirties, stovėjimo stabdžio rankenos bei durelių atidarymo ir uždarymo rankenų dezinfekciją. Apmokėjimą už darbus skatiname atlikti pavedimu. Rūpinamės tiek savo darbuotojų, tiek klientų saugumu. Tikimės, kai tai tik laikini sunkumai, kurie ilgainiui mus visus netgi išmokys naudingų pamokų. Galima įžvelgti ir šviesiąją pusę – sulėtėjus gyvenimo tempui puikus metas susitvarkyti ilgai atidėliotas automobilio problemas. Sumažėjo eilės“, – kalbėjo A. Petkas.
Autoservise kontakto vengiama ne tik su klientais, bet ir su automobilių dalis pristatančių kompanijų darbuotojais. Šiam tikslui „Autoaivas“ kolektyvas rado išeitį – apie detalių pristatymo tvarką informavo partnerius, pakabino skelbimus ant vartų ir durų.
„Visos mūsų užsakytos detalės paliekamos prie įėjimo į autoservisą. Tam čia stovi automobilis, į kurio bagažinę kurjeriai ir deda atvežtas remontui reikalingas dalis, o mes ten dedame tai, ką reikia grąžinti atgal. Taip išvengiama bet kokio tiesioginio kontakto su žmonėmis“, – pabrėžė autoserviso vadybininkas Gintaras Zabulionis.