Buhalterinė apskaita mažoms ir vidutinėms įmonėms gali kelti nemažai iššūkių. Visų pirma, sudėtingos yra patikimo buhalterio paieškos, o jo darbo užmokestis sudaro nemažas sąnaudas. Maža to, visada problemų kelia buhalterio atostogų ar ligos periodai, o samdyti du specialistus mažai įmonei paprasčiausiai neapsimoka. Tačiau paprastesnė ir gerokai patogesnė alternatyva yra – tai buhalterinės apskaitos paslaugos. Šiame straipsnyje pateiksime kelis svarius argumentus, kodėl toks pasirinkimas yra puikus sprendimas.
Buhalterinės apskaitos tvarkymo kaštų optimizavimas
Versle svarbu kiekvienas centas, tačiau mažoms įmonėms buhalterinė apskaita dažnai sudaro santykinai didelę naštą, ypač kai reikia samdyti buhalterį. Apskaitos paslaugos leidžia sumažinti šią naštą ir jos keliamus kaštus, nes daugeliu atvejų galimas sandoris, kai mokama tik už faktiškai suteiktas paslaugas. Tai leidžia optimizuoti išlaidas apskaitos tvarkymui ir sutaupyti. Apskaitos įmonės siūlo tam tikrus paslaugų planus, kurie yra orientuoti į skirtingų įmonių poreikius, tačiau taip pat visada galima derėtis ir dėl individualių sąlygų.
Taip pat negalima pamiršti ir to, kad reikės investuoti į buhalterio darbo vietos kūrimą. Jei patalpos, stalas ir kompiuteris nekelia rūpesčių, tai verta pagalvoti apie apskaitos programos licencijos pirkimą – tokia programinė įranga kainuoja nemažai ir mažoms įmonėms gali gerokai padidinti apskaitos išlaidas.
Patikimumas ir aukšta kvalifikacija
Ne paslaptis, kad mažai įmonei prisivilioti dirbti aukštos kvalifikacijos buhalterį gali būti sudėtinga – ji dažnai negali pasiūlyti nei didelės algos, nei pilno užimtumo. Nepaisant to, buhalterinė apskaita dažnai kelia iššūkių, pavyzdžiui, tenka susidurti su netipinėmis situacijomis ar spręsti mokestinių įstatymų rebusus. Apskaitos įmonės tokiu atveju yra daug geresnis pasirinkimas, nes jose dirba daugybė įvairių sričių specialistų – tokia komanda tikrai ras sprendimą kiekvienam atvejui. Be to, pasirinkę apskaitos įmonės paslaugas prireikus galėsite kreiptis ir dėl audito, finansų analizės ar plėtros patarimų, o samdomas buhalteris vargiai galėtų suteikti kvalifikuotą konsultaciją.
Visada pasiekiama pagalba
Kartais susiklosto situacijų, kai buhalterine apskaita reikia pasirūpinti skubiai arba iškyla įvairių klausimų. Deja, ne visi darbuotojai yra atsidavę ir kelia telefono ragelį po darbo valandų, galiausiai, siauros kvalifikacijos buhalteris gali paprasčiausiai nežinoti atsakymo į jūsų klausimą. O štai buhalterinės apskaitos įmonė visada padės – čia dirba specialistų komanda, kuri visada pasirengusi padėti.
Paprastai į paslaugų planą įtraukiamas tam tikras konsultacijų kiekis (matuojant užklausų skaičiumi arba laiku), todėl prireikus visada gausite išsamų atsakymą ir naudingų patarimų. Be to, tokiose įmonėse paprastai dirba ir teisininkų, o tai taip pat praverčia, kai kyla su teise susijusių klausimų.
Jokio galvos skausmo dėl archyvo
Buhalterine apskaita besirūpinanti įmonė pasirūpins ir jūsų dokumentų saugojimu, tad nereikės sukti galvos dėl nuosavo archyvo kūrimo. Tai labai patogu, nes įmonėse dokumentai dažnai pasimeta ar yra supainiojami, o mažam verslui kurti darbo vietą dėl dokumentų priežiūros yra pernelyg didelė prabanga. Taigi, tai dar vienas privalumas, kurį gausite sudarę apskaitos paslaugų teikimo sutartį.
