-3.5 C
Panevėžys
Pirmadienis, 24 vasario, 2025

„IOCO Packaging“ pasitinka 28-ąjį gimtadienį

AutoriusJP
FotoBENDROVĖS
Nors 28 metų jubiliejų, gruodžio 19 d. minėsiančią, Panevėžio kompaniją „IOCO Packaging“ žino Panevėžio regione retas, bet jos pagamintas lanksčias pakuotes su spauda naudoja daugelį Lietuvos ir Europos maisto pramonės kompanijų.

Nors 28 metų jubiliejų, gruodžio 19 d. minėsiančią, Panevėžio kompaniją „IOCO Packaging“ žino Panevėžio regione retas, bet jos pagamintas lanksčias pakuotes su spauda naudoja daugelį Lietuvos ir Europos maisto pramonės kompanijų, tokios kaip „Pieno žvaigždės“, „Žemaitijos pienas“, „Kauno grūdai“, „Alvas ir ko.“, „Malsena plius“, „Orkla“, „Unilever“, „Biska“ bei daugelį kitų įmonių.

Ši kompanija gamina perdirbamas, aukštos kokybės lanksčias pakuotes su spauda maisto pramonei. 2020 m. Įmonėje įdiegtas BRCGS standartas dar labiau užtikrina gaminamos produkcijos kokybę bei jos saugumą, o dešimtmetį taikoma LEAN filosofija skatina mąstyti kiekvieną dieną apie tai, kas vakar buvo negerai ir kaip padaryti geriau, paprasčiau ir greičiau, priimti efektyvesnius sprendimus bei pasiekti tikslus.

Įmonė savo istoriją skaičiuoja nuo 1993 m., kai prieš beveik tris dešimtmečius pora panevėžiečių jaunuolių sugalvojo idėją, pritraukė investicijų iš Danijos, įsigijo polietileno plėvelės pūtimo įrangą bei keturių spalvų spausdinimo įrenginį ir pradėjo įgyvendinti lanksčių pakuočių maisto pramonei gamybą.

Pirmasis gaminys, kurį įmonė pagamino, buvo polietileno juosta su spauda „Panevėžio cukrui“ pakuoti. Pirmieji klientai įvertino gaminį palankiai, todėl sėkmingai pradėtas lanksčių pakuočių gamybos kelias padėjo tvirtą pamatą šiandienos verslo sėkmei.

Senasis ir naujasis įmonės pastatas.

Nuo pat veiklos pradžios įmonės akcininkai, vadovai ir darbuotojai ėjo link tikslo tapti tokia įmone, kurioje būtų gera dirbti, o dirbant bei mokantis sukurti kažką savo, ko niekas negalėtų nukopijuoti, bet teiktų naudą klientams, verslo partneriams ir visuomenei.

Dirbdami tuometinėje „Panoden“ įmonėje, darbuotojai nebuvo pasiruošę permainoms, bet jų troško ir jos 2015 m. atėjo natūraliai. Pasikeitė įmonės vadovai, įmonė persikėlė į naujas patalpas, įsigyti nauji modernūs įrengimai, organizuoti įvairūs mokymai darbuotojams, pradėta kurti procesų pokyčių valdymo sistema. Įmonė ieškojo savo identiteto, vizualinių sprendimų, kurie parodytų jos išskirtinumą. Taip gimė naujas prasmingas tikslas – „Jūsų verslo sėkmei – mūsų laimingi žmonės“, kartu ir naujas įmonės pavadinimas – „IOCO Packaging“, bei simbolis – laimingas žmogeliukas logotipe.

„IOCO Packaging“ generalinis direktorius ir savininkas Gvidas Drobužas.

Prekės ženklo spalvos, tamsiai mėlyna ir rožinė, simbolizuoja pagrindines įmonės vertybes: profesionalumą, sąžiningumą, kūrybiškumą, pasitikėjimu grįstą partnerystę.

„IOCO Packaging“ prasmingas tikslas niekada nebuvo ir nėra vien tušti žodžiai, tai darbuotojų įsipareigojimas būti savo srities profesionalais, atvirais ir sąžiningais. Dėl to, kad nevengė būti kitokie, įmonė užsitarnavo pagarbą ir gerą reputaciją ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautinėje rinkoje. Šiandien įmonė lanksčias pakuotes tiekia ne vienam pasaulyje pripažintam prekės ženklui ir turi lojalius klientus Danijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Estijoje, Latvijoje ir kt.

Tvariosios ir žaliosios iniciatyvos, taip pat nesvetimos šiai įmonei. Siekdami prisidėti prie tvarios ekonomikos augimo Lietuvoje, „IOCO Packaging“ įsteigė keletą iniciatyvų, skirtų tvariam vartojimui ir gamybai užtikrinti. Šiomis iniciatyvomis įmonė planuoja pagerinti bendrą produktų aplinkosauginį veiksmingumą per visą jų gyvavimo ciklą, skatinti kokybiškesnių produktų ir tvarių gamybos technologijų paklausą bei suteikti vartotojams informacijos, padėsiančios priimti atsakingus ir tvarius sprendimus.

„IOCO Packaging“ vadovai.

Jau šiandien:

 

• 100 proc. perdirbamos 80 proc. IOCO Packaging pagaminamų vienos plastiko rūšies pakuočių, tikslas – 100 proc.;

• Naudoja žaliavas be jokių alergenų;

• Naudoja katalitinio deginimo įrengį, kuriuo ANGLIES koncentraciją sumažino iki 10,6 mg/1m³, nors Lietuvos respublikoje leidžiama norma – 100 mg/1 m³.

• Surenka perteklinę šilumos energiją, išsiskiriančią dažant produkciją, naudoja ją sandėlio ir gamybos patalpų šildymui; 100 proc. spausdintos produkcijos išvažiuoja paženklintos perdirbimo ženklu – vartotojui palengvina pakuotės rūšiavimą;

• Naudojama saulės energija, kurią gamina įrengta saulės elektrinė (0,3 MW) ant įmonės pastato stogo – 2020 m. sutaupė 346 MWh;

• Naudoja „žaliąsias“ pakuotes iš atsinaujinančių išteklių.

Įmonės branduolį sudaro įvairių sričių specialistai, kuriais įmonė labai didžiuojasi, nes pavyko suformuoti labai greitai prisitaikančią, lanksčią ir išūkius mėgstančią komandą. Beje, savo komandoje turi  ir iš užsienio atvykusių darbuotojų, kurie savo ateitį planuoja Panevėžyje.

Įmonės komandoje dirba ir yra laukiami įvairūs žmonės, o organizacijos kolektyvą vienijantis vardiklis – meilė darbui, už kurį yra sąžiningai atlyginama bei suteikiamos įvairios naudos. Visi „IOCO Packaging“ darbuotojai apdrausti nuo nelaimingų atsitikimų,  kasmet nemokamai skiepijami nuo gripo, šv. Kalėdų proga darbuotojams dovanojami dovanų čekiai, jų vaikams įvairios dovanėlės.

Palaikomos iniciatyvos ir saviraiška „užklasinėje“ veikloje. Suteikiamos įvairių mokymų ir augimo galimybės.

„IOCO Packaging“ vykdantysis direktorius Denas Ušinskas ir Marketingo vadovė Drąsutė Burbienė „Pramonės revoliucijos 4.0“ įmonės nominantės prizo atsiėmimo ceremonijoje.

Įmonė visada daug investuoja ir į verslo plėtrą. Vienos naujausių investicijų yra šalia statomas naujas 1800 m2 pastatas, kuris turėtų būti užbaigtas kitų metų pradžioje. Verslo vystymas nėra baigtinis procesas,  jis nuolatos tobulinamas ir „IOCO Packaging“ nuolatos ieško sprendimų.

Artimiausioje ateityje įmonė siekia dar labiau skaitmenizuoti ir modernizuoti gamybinę bazę, didinti darbo našumą ir efektyvumą, produkcijos kokybę ir šiuo metu vykdo 2 projektus: 1. „Skaitmeninimo technologijų diegimas įmonės gamybos procesuose“, kurio metu numato įsigyti ir gamybos procese įdiegti modernias skaitmeninimo technologijas. 2.  „Technologinių ekoinovacijų diegimas, siekiant mažinti neigiamą gamybos poveikį aplinkai“ – numatoma įdiegti hibridinę skaitmeninio ir analoginio spausdinimo technologiją, kurios pagalba bus sumažinta atliekų susidarymas, naudojamų žaliavų kiekis bei kenksmingų medžiagų naudojimas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

G. Šimkus: daugiau valstybės įmonių galėtų pritraukti privatų kapitalą

JP Redakcija

Apklausa: pernai ženkliai mažėjo verslo pasitikėjimas priežiūros institucijomis

JP Redakcija

Raketų kūrėja „Frankenburg“ steigiasi Lietuvoje, jai vadovaus buvęs viceministras

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads