-0.8 C
Panevėžys
Šeštadienis, 22 vasario, 2025

Internetu lietuviai dažniau perka spontaniškai: kokios prekės dominuoja kasdieniame krepšelyje

AutoriusJP
FotoFREEPIK.COM


Įpratę apsipirkti internetu, vartotojai siekia ir galimybės užsakytas prekes gauti kuo greičiau, ypač kalbant apie maisto produktus. Tadas Norušaitis, startuolio „LastMile“ vadovas ir bendraįkūrėjas, sako pastebintis, kad net 95 proc. platformoje apsipirkinėjančių pirkėjų, prekes nori gauti per valandą ar kelias ir tik likę 5 proc. – savo pirkinius planuoja iš anksto.

Dažniausiai perkamos šviežios prekės

„Mūsų platforma yra orientuota į pirkėjus, kurie nori įsigyti kasdienio vartojimo prekių ir gauti jų greitą pristatymą. Tai vadinamieji spontaniniai apsipirkimai, kai pritrūkus reikiamo produkto, norima jį gauti kaip įmanoma greičiau. Mūsų pirkėjai platformoje pirkti yra linkę šiek tiek mažesniais krepšeliais, bet dažniau. Jų krepšeliuose daugiausiai dominuoja švieži produktai, turintys trumpesnį galiojimo laiką: pieno produktai ir kiaušiniai, vaisiai ir daržovės, mėsa ir mėsos produktai. Tarp populiariausių yra ir įvairūs gėrimai, bakalėjos prekės“, – teigia T. Norušaitis.

Startuolio bendraįkūrėjas sako, kad Ukrainoje prasidėjus karui pirkinių krepšeliuose šiek tiek padaugėjo ir ilgo galiojimo maisto: grikių, konservų. Tačiau tai – daugiau išimtis nei taisyklė. Krepšelio turinys keičiasi ir lyginant šiokiadienius su savaitgaliais bei šventiniais laikotarpiais, kai žmonės laukia svečių ar ruošia šventinį stalą. Pasak jo, tokiomis dienomis padaugėja brangesnių, gurmaniškesnių prekių.

„95 proc. pirkėjų prekes pristatyti pageidauja kaip įmanoma greičiau. Per valandą ar kelias. Visgi, užsakymo pristatymo greitis priklauso ir nuo krepšelio dydžio. Jeigu krepšelis labai didelis, per valandą jo surinkti dažniausiai nepavyksta, todėl pirkėjams norimų prekių tenka palaukti jau nebe valandą, o dvi“, –  sako T. Norušaitis.

Skiriasi krepšelių turinys

Dar viena startuolio siūloma paslauga – click&collect. Ja naudodamiesi pirkėjai per programėlę užsakytas prekes gali atsiimti specialiame atsiėmimo punkte neišlipdami iš automobilio arba artimiausioje parduotuvėje specialiai tam pažymėtose vietose.

„Atsiėmimo paslaugą siūlome keliose didžiosiose parduotuvėse. Šiuo metu bandome suprasti realų šios paslaugos poreikį. Pastebime, kad ten, kur vartotojas gali gauti pilną prekių į namus pristatymo paslaugą, jis mieliau renkasi kurjerio paslaugas. Visgi, ten, kur kurjerio pristatymas yra ilgesnis arba iš viso nėra tokios galimybės, tačiau pakeliui yra parduotuvė, kurioje galima atsiimti prekes, užuot ėję į parduotuvę patys, vartotojai labiau linkę naudotis click&collect paslauga“, – sako „LastMile“ vadovas.

T. Norušaitis pastebi, kad taip pat skiriasi ir atsiimamų pirkinių krepšeliai. Skaičiuojama, kad jie yra net 25 proc. didesni, negu standartinis kurjerių į namus vežamas krepšelis. Be to, prekės užsakomos ne kuo greičiau, o konkrečiu atsiimti patogiu metu. Standartinio krepšelio turinys taip pat skiriasi. T. Norušaitis pastebi, kad naudodamiesi click&collect paslauga pirkėjai apsiperka ne dviem, o keturioms dienoms ar savaitei į priekį.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

2025 m. sausį vartojimo prekių ir paslaugų kainos padidėjo 1,8 proc., o metinė infliacija sudarė 1 proc.

JP Redakcija

Vasarį pigiausiai apsipirkti siūlo prekybos tinklai „Lidl“ ir „Rimi“, brangiausiai – „Iki“

JP Redakcija

Vyriausybė keičia dvejopos paskirties prekių eksporto į trečiąsias šalis tvarką

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads