-3.3 C
Panevėžys
Pirmadienis, 10 vasario, 2025

„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas

Autoriuselta
Fotodelfi


Elektros ir dujų tiekėjas „Ignitis“ pranešė, kad dalis klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas.

„Dalis „Ignitis“ klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas. Teisingą mokėtiną sumą klientai jau dabar gali matyti prisijungę prie mano.ignitis.lt savitarnos. (…) Atsiprašome už nepatogumus“, – rašoma bendrovės feisbuko įraše.

Nurodoma, jog teisingos sąskaitos klientus pasieks ne vėliau nei vasario 11 d.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Baltijos šalys sinchronizavo savo elektros tinklus su Vakarų Europa

JP Redakcija

Atsijungus nuo BRELL tinklo, sekmadienį gali trumpam pakilti elektros kainos

JP Redakcija

„Litgrid“ po atsijungimo nuo BRELL žiedo: izoliuoto darbo bandymas vyksta pagal planą

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads