Į Trakus – per modernią turbožiedinę sankryžą



Įvažiuojančius į Trakus vairuotojus nuo šiol pasitinka saugesnė ir pralaidesnė turbožiedinė sankryža, įrengta rekonstravus eismo žiedą prie Trakų autobusų stoties. Dėl eismo saugumo tokio tipo žiedai yra itin populiarūs pasaulyje, tačiau Lietuvoje jie dar tik pradeda įsitvirtinti.

Modernus žiedas įrengtas įgyvendinus vieną svarbiausių pastarojo meto Trakų infrastruktūrinių projektų – Aukštadvario, Vilniaus ir Gedimino gatvių rekonstrukciją.

Viso projekto vertė – apie 2,7 mln. eurų, iš kurių 1,5 mln. investavo Trakų rajono savivaldybė. Rekonstrukcijos darbai vyko mažiau nei metus.

„Atnaujinta sankryža padės išvengti spūsčių. Tai aktualu ir trakiškiams, ir miesto svečiams, ypač pavasarį ir vasarą, kai išauga turistų srautai. Savivaldybė taip pat pasirūpino, kad visos buvusios ir naujai įrengtos perėjos būtų tinkamai apšviestos, įrengtas naujas kintamasis gatvių apšvietimas. Taip pat įrengtos naujos autobusų stotelės, dviračių takas iš raudono asfalto, atsodinti medžiai.

Trakų rajono infrastruktūros gerinimas ir atnaujinimas yra viena prioritetinių Trakų rajono savivaldybės veiklų. Per pastaruosius trejus metus į infrastruktūros projektus jau buvo investuota 8 mln. eurų, pradėti vykdyti 20 naujų projektų, kurių vertė sieks 12, 6 mln. eurų“, – sako Trakų rajono savivaldybės merė Edita Rudelienė.

Turbožiedinėse sankryžose eismo juostos yra atskirtos iškiliais borteliais, todėl prieš įvažiuodamas į tokią sankryžą vairuotojas turi pasirinkti reikiamą eismo juostą pagal kryptį, kuria bus tęsiama kelionė. Tokiu būdu užtikrinama, kad vairuotojas neturės galimybės staigiai persirikiuoti ir sukelti eismo įvykį. Atsiradusios Nyderlanduose, turbožiedinės sankryžos labai populiarios JAV ir Vakarų Europos šalyse, keletas tokių jau yra ir Lietuvoje.

Turbožiedinės sankryžos įrengimas yra infrastruktūrinio projekto dalis. Įgyvendinant šį projektą rekonstruota Vilniaus, Gedimino ir Aukštadvario gatvių, kurios sutampa su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu Vilnius–Prienai–Marijampolė, važiuojamoji dalis, šaligatviai, gatvių apšvietimas, lietaus nuotekų tinklas bei dviračių takai.

Kelio tvarkymo darbus inicijavo Trakų rajono savivaldybė, įgyvendino Lietuvos automobilių kelių direkcija, pati savivaldybė rūpinosi šaligatvių, dviračių takų, lietaus nuotekų sistemos ir apšvietimo įrengimo darbais. Savivaldybė taip pat pateikė sprendinių, kurie padėjo patobulinti Lietuvos automobilių kelių direkcijos įgyvendinamą projektą.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Panevėžyje bus rekonstruota Klaipėdos ir Vakarinės gatvių sankryža

JP Redakcija

Panevėžyje, Klaipėdos–Nemuno g. sankryža bus rekonstruojama į žiedinę

JP Redakcija

Panevėžyje – dešimt žalių rodyklių: daugiau jų į sankryžas sugrąžinta nebus

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads