Gruodį – naujas žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje: tarp lyderių – jau ketverius metus

AutoriusJP
FotoFREEPIK.COM


Mobiliojo ryšio operatoriui „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ gruodį pirmą kartą sulaukė išskirtinio pripažinimo – prekių ženklo „YouTube“ kanalas tapo žiūrimiausiu kanalu visoje Lietuvoje ir surinko net 2,7 mln. peržiūrų. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, sako, kad neblėstantį populiarumą lemia didelis auditorijos įsitraukimas – kai kurie fanai patys prašo būti turinio dalimi.

Topuose – jau kelis metus iš eilės

„Jau ketverius metus laikomės tarp „YouTube“ lyderių Lietuvoje – vertinant visą vertinimo laikotarpį, esame antras žiūrimiausias kanalas, o praėjusį mėnesį užėmėme pirmąją vietą. Tai – didelis įvertinimas visai kūrybinei komandai, nes visos kanale esančios peržiūros yra surenkamos organiškai. Tokius rezultatus pasiekti ir juos išlaikyti leidžia kanalo turinys – įsiklausome į tai, ko nori žiūrovai ir stengiamės tą poreikį atliepti. Pasitelkdami kūrybinę laisvę, vaizdo įrašų kūrėjai kaskart pasiūlo nuoširdų, įtraukiantį ir saugų turinį“, – sako Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė.

Populiariausių Lietuvos „YouTube“ platformos kūrėjų, kanalų ir vaizdo įrašų reitingai skelbiami tinklalapyje ytop.lt. Čia vertinami daugiau nei 3 tūkst. lietuviškų „YouTube“ kanalų bei generuojami žiūrimiausiųjų sąrašai.

Nuo 2009 m. veikiančiame „PildykLT“ kanale 2023 m. gruodį turinys buvo iš viso žiūrėtas net 256 tūkst. valandų. Kanale reguliariai talpinami neformalaus pobūdžio vaizdo įrašai, kuriuos kuria jaunosios kartos pamėgti Lietuvos „YouTube“ kūrėjai – Andrius Talžūnas, Aqva, Artūras iš StimoMedia, Silvija Maliuk ir kiti. Jie išbando įvairius iššūkius, dalinasi savo vertinimais, keistais atradimais, įdomybėmis ir veiklomis.

Sėkmę atneša originalus turinys

Pasak D. Jonušienės, sėkmės ir šimtų tūkstančių peržiūrų sulaukia kone kiekvienas kanale patalpinamas vaizdo įrašas. Vienas iš jų jau surinko virš 1 mln. peržiūrų. Tokį susidomėjimą lemia didelis auditorijos įsitraukimas – žiūrovai aktyviai dalinasi komentarais, pasiūlymais, o kai kurie išsako norą patys tapti turinio dalimi.

„Prieš mėnesį pasirodžiusiame vaizdo įraše nusifilmavo pats prie „Pildyk“ stendo „Comic Con“ renginyje priėjęs gerbėjas. Pasikalbėjęs su stende buvusiais „Pildyk“ atstovais, jis išsakė norą sudalyvauti vaizdo įrašo filmavime ir buvo pakviestas. Po šiuo vaizdo įrašu taip pat buvo stebimas didžiulis kitų fanų susidomėjimas – jau dabar yra daugiau kaip 800 komentarų ir virš 650 užklausų kitose platformose su prašymu ir juos pakviesti būti vaizdo įrašo dalimi“, – teigia D. Jonušienė.

Ji priduria, kad kai kurie vaizdo įrašai ir juose matomos veiklos jau spėjo tapti skiriamuoju „Pildyk“ bruožu. Tarp tokių – žaidimas „Gėrimpongas“, taip pat vaizdo įrašai apie slėpynes keistose lokacijose, o turinį papildo įgyvendinami prasmingi projektai. Gruodžio mėnesį „Pildyk“ ambasadoriai peržiūrėjo projekto „Vaikų svajonės“ norus ir išpildė 75 vaikų svajones – jiems padovanojo ausines, kuprines ir belaides garso kolonėles. Visas dovanas supakavo ir linkėjimus parašė patys „YouTube“ kūrėjai.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„YouTube“ atnaujinimų antplūdis: pristatė daugiau nei dvi dešimtis naujų funkcijų

JP Redakcija

„YouTube“ meta iššūkį „TikTok“ – siekia atgal parsivilioti muzikos mėgėjus

JP Redakcija

Paaiškėjo žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje: didžiulę auditoriją pritraukia išskirtinis turinys

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads