Geležinkelio ruože Radviliškis–Klaipėda dėl elektrifikavimo bus eismo ribojimų

Autoriusbns
Fotobns


„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės infrastruktūros valdytoja bendrovė „LTG Infra“ pradėjo geležinkelio Vilnius–Klaipėda elektrifikavimą paskutiniame ruože Radviliškis–Klaipėda. 

199 km ilgio kontaktinio tinklo įrengimo vertė sieks 191 mln. eurų, pranešė „LTG Infra“.

Planuojama, jog darbai, kurie turi įtakos keleivinių traukinių tvarkaraščiams, truks iki gegužės pabaigos. Šiuo laiku keisis traukinių maršrutais Vilnius–Klaipėda ir Radviliškis–Šiauliai–Klaipėda tvarkaraščiai.

Laikinai bus trumpinama arba atšaukiama dalis šių traukinių reisų. Eismas bus visiškai atnaujintas valstybinių švenčių ir ilgųjų savaitgalių metu (vasario 15-18 dienomis ir kovo 8-11 dienomis) bei Velykų savaitę (kovo 28-balandžio 2 dienomis).

Atkarpoje Radviliškis–Klaipėda bus išsaugoti viso maršruto Vilnius–Klaipėda rytiniai ir vakariniai reisai, o sekmadieniais eismas bus visiškai atnaujintas. Ruožuose Vilnius–Šiauliai ir Kaunas–Šiauliai galimi iki 15 minučių vėlavimai.

Nuo pirmadienio iki šeštadienio iš Vilniaus į Klaipėdą bus galima nuvykti anksti ryte ir dviem reisais vakare, o iš Klaipėdos į Vilnių – ryte ir vakare. Dalis traukinių sąstatų bus didesni. Dienos metu bus galima keliauti tik sutrumpinta maršruto atkarpa tarp Vilniaus ir Šiaulių.

Sekmadieniais traukiniai tarp Vilniaus ir Klaipėdos kursuos pagal įprastą tvarkaraštį.

Visi maršruto Radviliškis–Šiauliai–Klaipėda pirmadieniais–šeštadieniais kursuojantys traukiniai bus atšaukiami, o sekmadieniais kursuos du iš keturių įprasto tvarkaraščio reisų. Anksti ryte bus sutrumpinti reisai tarp Radviliškio ir Šiaulių.

Šiuo metu jau atlikta didžioji dalis ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo darbų, o visą projektą planuojama baigti 2025 metų antrąjį ketvirtį. Tuomet ruožo ilgis sieks 731 km (į abi puses), viso šalies elektrifikuoto geležinkelio dalis augs nuo 8 proc. iki 27 procentų.

Bendra projekto vertė siekia apie 411 mln. eurų, jį įgyvendina Ispanijos bendrovių „Elecnor S.A.“ ir „Instalaciones Inabensa S.A.“ konsorciumas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Gyventojai, atsisakę taršaus automobilio, vis aktyviau renkasi kompensacijas kelionėms traukiniais

JP Redakcija

10 Europos valstybių, tarp jų ir Lietuva, kreipėsi į EK su raginimu spartinti europinio greitųjų geležinkelių tinklo finansavimą

JP Redakcija

Traukiniu tarp Vilniaus ir Talino – su vienu persėdimu

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads