Gauti statybų leidimai dviem dviračių tako Kuršių nerijoje ruožams

AutoriusBNS
Foto"VAKARŲ EKSPRESAS"


Jau suderinti projektai ir gauti statybą leidžiantys dokumentai dviem ypač prastos būklės dviračių tako ruožams Kuršių nerijoje, informavo Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcija. 

Leidimas gautas dviračių tako Smiltynės daliai ir ruožui nuo Smiltynės iki Juodkrantės. Projektą atliko bendrovė „Plentprojektas“.

Anot direkcijos, pastarąjį pusmetį po intensyvių diskusijų buvo suderinti visų institucijų lūkesčiai. Dėl dviračių tako, kuris šiuose ruožuose yra kritinės būklės, ruožų derintasi su Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcijos, VĮ Valstybinių miškų urėdijos, Neringos ir Klaipėdos savivaldybių atstovais, atsižvelgta į daugelį išsakytų pastabų.

„Šiuose dviejuose ruožuose esama dviračių tako asfalto danga bus rekonstruojama į 3,5 m. dviračių taką, bus atnaujintos atokvėpio aikštelės. Dabar visi labai laukiame prasidedančių statybos darbų ir tikimės, kad dviračių tako rekonstrukcija bus atliekama atsakingai, suvokiant, kokia jautri yra Kuršių nerijos gamta ir kraštovaizdis“, – informavo direkcija.

Rugsėjo 15 dieną Neringos savivaldybėje vyks dar dviejų dviračių tako ruožų projektinių pasiūlymų pristatymas visuomenei.

Į šiuos ruožus patenka ir Žaliojo kelio gatvė Juodkrantėje bei itin jautrus žmogaus veiklai Naglių gamtinis rezervatas, informavo direkcija.

Gyventojai, ypač Juodkrantės bendruomenė, kviečiami būti aktyviais ir dalyvauti projektuotojams pristatant projektinius pasiūlymus.

Pernai rudenį susidėvėjusį dviračių taką apžiūrėjo susisiekimo ministras Marius Skuodis. Po vizito jis teigė, jog „kritinės būklės dviračių tako tarp Smiltynės ir Pervalkos Neringoje rekonstrukcija turi prasidėti kuo greičiau“.

Ministras žadėjo, jog imsis skubių priemonių, kad problema būtų sprendžiama ir Lietuvos automobilių kelių direkcija kuo greičiau pradėtų šio dviračių tako rekonstrukciją.

Dviračių takas iš Smiltynės į Pervalką nutiestas 2003-2007 metais, o ruožai nuo Pervalkos ir Preilos jūros link – dar anksčiau – 1978 ir 1982 metais. Nuo tada jie nebuvo atnaujinti, tik paremontuoti.

Beveik 36 km ilgio dviračių tako ruožą planuojama rekonstruoti per kelerius metus – tai bus didžiausias toks projektas Lietuvoje.

Rekonstrukcijos metu numatoma sutvarkyti tako dangą, įrengti apšvietimą ties gyvenamomis vietovėmis bei įrengti kitą dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą užtikrinančią infrastruktūrą.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Panevėžio sporto centro ugdytiniai – „Voltas-Madaris“ Lietuvos treko taurės prizininkai

JP Redakcija

Panevėžio sporto centro dviratininkai dalyvavo Europos treko čempionate

JP Redakcija

Kuršių nerija gali būti išbraukta iš UNESCO Pasaulio paveldo sąrašo

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads