Galingiausias visureigis „Audi Sport GmbH“ istorijoje: pristatomas naujasis „RS Q8 performance“

AutoriusjpFotogamintojų

„Audi“ savo Q8 modelių gamą pildo dviem automobiliais – naujuoju „RS Q8“, kurio galia siekia 441 kW (600 AG), ir aukščiausio lygio šio modelio versija „RS Q8 performance”. Pastarasis automobilis, generuojantis 471 kW (640 AG), tampa galingiausiu serijiniu modeliu su vidaus degimo varikliu „Audi Sport GmbH“ istorijoje. Abi naujojo „RS Q8“ versijos išsiskiria savaime užsiblokuojančiu centriniu diferencialu, todėl pasižymi išskirtine važiavimo dinamika ir itin gerai tinka kasdieniam naudojimui.

„Audi Spor GmbH“ padalinys daugiausia dėmesio skyrė naujųjų „RS Q8“ ir „RS Q8 performance“ visureigių dinamikai, tačiau tikrai nepamiršo sportiškumo ir išorėje. Naujas priekinis sparnas su ryškiomis oro įsiurbimo angomis, išraiškinga korio struktūra ir blizgiomis juodos spalvos mentėmis („RS Q8 performance“ – matinės pilkos spalvos) šiuos automobilius aiškiai identifikuoja kaip geriausius serijos modelius. Dar vienas išsiskiriantis RS modelių bruožas – du ovalūs išmetimo vamzdžiai, tarp kurių „Audi Sport GmbH“ įrengė difuzorių, per vidurį dalijamą atšvaito.

Viskam pasiruošęs aštuonių cilindrų variklis

Naujasis „RS Q8“ garantuotai sužavės 441 kw (600 AG) galia ir 800 Nm sukimo momentu, kuris pasiekiamas varikliui dirbant 2200-4500 sūkių per minutę diapazone. Dviejų turbokompresorių sustiprinta aštuonių cilindrų variklio galia užtikrina išskirtinę vairavimo dinamiką. Standartinis elektronikos ribojamas maksimalus automobilio greitis siekia 250 km/val., tačiau jį galima padidinti iki 280 km/val. arba maksimalaus 305 km/val. greičio.

Tuo tarpu „RS Q8 performance“ dėl iki 471 kW (640 AG) padidintos galios ir 850 Nm siekiančio pažangaus aštuonių cilindrų variklio sukimo momento nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės. Tai galingiausias serijinis modelis su vidaus degimo varikliu „Audi Sport GmbH“ istorijoje. Naujai sukurta lengvesnė šio modelio išmetimo sistema ne tik sumažina priešslėgį ir padidina automobilio našumą, bet ir sukuria sportiškesnį, įtaigesnį garsą.

Abi naujojo „RS Q8“ visureigio versijos standartiškai komplektuojamos su nuolatine „quattro“ visų ratų pavara, kurią „Audi Sport GmbH“ derina su aštuonių laipsnių „tiptronic“ pavarų dėže, pasižyminčia greitesniu pavarų perjungimu. Visiškai mechaninis centrinis diferencialas pasižymi kompaktiška ir lengva konstrukcija, o variklio galia priekinei ir galinei ašims paskirstoma santykiu 40:60. Jei važiuojant sudėtingomis sąlygomis automobilis ima slysti, priekinei ašiai perduodama ne daugiau kaip 70 proc., o galinei ašiai – iki 85 proc. varomojo sukimo momento. Tai užtikrina didesnį paslankumą ir tikslesnį posūkių įveikimą.

Judrumas ir stabilumas bet kokioje situacijoje

Siekiant užtikrinti idealią sportiškumo ir komforto pusiausvyrą, standartinėje „RS Q8“ ir „RS Q8 performance“ komplektacijoje montuojama adaptyvi sportinė pneumatinė pakaba su kontroliuojamu svyravimo slopinimu, pritaikyta specialiai RS modeliams.

Kaip papildoma įranga abiejuose modeliuose siūloma elektromechaninė aktyvioji posvyrio stabilizavimo sistema (eAWS), kuri gerokai sumažina šoninius kėbulo judesius. Šioje sistemoje abi automobilių ašis jungia kompaktiškas elektros variklis, kuris posūkiuose stabilizatoriaus puses pasuka priešingomis kryptimis, taip pastebimai sumažindamas šoninį posvyrį. Energiją dviem eAWS sistemos elektros varikliams tiekia 48 V ličio jonų akumuliatorius – kompaktiškas ir lengvas energijos kaupiklis, galintis per labai trumpą laiką sugerti ir išleisti dideles sroves.

Papildomai pasirenkamas „RS Q8“ dinaminis paketas „plus“ užtikrina dar didesnį našumą, todėl automobilis gali išvystyti maksimalų 305 km/val. greitį. Taip pat siūlomi tokie papildomi komponentai kaip eAWS sistema, „quattro“ sportinis diferencialas ir RS keraminė stabdžių sistema, kuri „RS Q8 performance“ versijoje yra standartinės komplektacijos dalis.

Galingiausiuose Q8 serijos modeliuose dabar taip pat naudojami „Matrix LED“ priekiniai žibintai, papildomai galima įsigyti tokius žibintus su „Audi“ lazerinės šviesos tolimosiomis šviesomis. Pirmą kartą „RS Q8“ modelyje panaudoti skaitmenizuoti OLED galiniai žibintai su penkiais šviesos raštais, kurie veikia kartu su automobilio pagalbinėmis sistemomis ir perspėja, kai prie transporto priemonės priartėja kiti eismo dalyviai.

Sportiškas nuo ratų iki siūlių

„RS Q8“ ir „RS Q8 performance“ pirkėjai gali rinktis iš plataus naujų išorės spalvų asortimento, įskaitant ir tris metalo atspalvių variantus: „Sakhir Gold“, „Ascari Blue“ ir „Chili Red“. Nors „RS Q8“ išoriniai veidrodėliai, aptako elementai, langų ir galinio difuzoriaus apdaila tradiciškai būna juodos spalvos, „RS Q8 performance“ versijoje galima rinktis matinę pilką spalvą.

Abu naujieji modeliai komplektuojami su 22 colių dešimties stipinų lengvojo lydinio ratlankiais, o nauji pasirenkami 23 colių lengvoji lydinio ratai su 6Y tipo stipinais ir 295/35 matmenų padangomis suteikia naujajam „RS Q8“ akivaizdžiai kitokią nei standartinių modelių išvaizdą.

Vidinėje ratų pusėje – RS stabdžių sistema su ventiliuojamais kompozitiniais diskais. Priekinėje ašyje veikia galinga 10 stūmoklių stabdžių suportų sistema. „RS Q8 performance“ keraminę RS stabdžių sistemą rasite standartinės įrangos pakete , „RS Q8“ modeliuose ją galima rinktis papildomai.

Išskirtinai „RS Q8 performance“ pirkėjams papildomai siūlomi dar vieni 23 colių lengvojo lydinio ratlankiai, pagaminti naudojant aukštųjų technologijų kalimo ir frezavimo procesą, o automobilių sporto įkvėpta jų 5Y stipinų konstrukcija užtikrina optimalų stabdžių aušinimą.

Interjerui galima rinktis raudonos, pilkos arba mėlynos spalvos RS dizaino paketus. Mėlynasis paketas yra skirtas tik „RS Q8 performance“ modeliams. Centrinės konsolės apdaila, grindų kilimėliai, vairas ir saugos diržų kraštai atkreipia dėmesį raudonos arba pilkos spalvos kontrastinėmis siūlėmis.

Naujųjų „RS Q8“ ir „RS Q8 performance“ vairas aptrauktas „Alkantara“ medžiaga, o pavarų svirties rankenėlė ir centrinės konsolės šonai padengti „Dinamica“ mikropluoštu, pagamintu iš perdirbtos PET medžiagos. Perforuotose priekinėse sėdynėse korio formos dygsniai derinami su kontrastingomis pasirinkto dizaino pakero spalvų dygsniais.

Taip pat siūlomi papildomi RS dizaino paketai „plus“, kurie leidžia rinktis „Dinamica“ mikropluoštu dengtas durelių ir centrinio porankio atramas su pilkais, raudonais arba mėlynais intarpais.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Naujoji „Škoda Octavia“: ką joje mato dizaineriai?

confident-noyce

Automobilio švaros procedūros: kiek atima laiko ir kokios alternatyvos?

confident-noyce

Šventasis Gralis, robotai ir verslo transformacijos: kaip kasdienybę pakeitė skaitmenizavimas?

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau