„Facebook“ skelbia pokyčius „Messenger“ naudotojams



Tai yra tikrai ne ta funkcija, apie kurią norisi pranešti, bet „Facebook Messenger“ pradės rodyti video reklamas. Galbūt jas jau matote.

Šis „pagerinimas“ ima pasiekti pirmuosius naudotojus, tad jei kol kas pokalbių lange nematote video reklamų, tai yra tik laiko klausimas.

Ši pokalbių programėlė jau seniau pradėjo rodyti statines reklamas. Jos, pasak „Facebook“, nesumažino naudojimosi „Facebook Messenger“ programėle.

„Facebook“ tikina, kad jiems svarbiausia yra naudotojų patirtis ir jie stebės, kaip elgiamasi matant naujas video reklamas. Jie seks, ar programėlė naudojama mažiau ir kaip pasikeitė parašomų žinučių skaičius pradėjus transliuoti reklamas.

Būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Jei tu pastoviai bendrauji su savo draugiais per „Messenger“ tai nelabai ir turi pasirinkimą nepaisyti erzinančių reklamų.

Seniau „Facebook“ pripažino, kad jiems sunkiai sekasi surasti naujų vietų reklamų talpinimui, tad štai buvo sugalvota naujų reklamų vieta ir forma.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kaip pritaikyti „Facebook“ reklamą pagal tikslinę auditoriją?

JP Redakcija

„Facebook“ ir „Instagram“ tampa mokamas?

JP Redakcija

„Facebook“ naujienų srautas nuvilia? Inovacijų ekspertas atsako, kaip jį vėl prisitaikyti sau

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads