2.4 C
Panevėžys
Penktadienis, 28 vasario, 2025

„Facebook“ paskelbė, kad įsteigė klimato kaitos informacijos centrą

AutoriusGISMETEO.LT
FotoAFP


„Facebook“ įsteigė naują centrą, kurio pagalba bus siekiama kovoti su klimato kaita.

Prieš kasmetį „Climate Week“ susitikimą Niujorke, kompanija paskelbė įsteigusi savo „Klimato mokslo informacijos centrą“ (angl. Climate Science Information Center) – specialų „Facebook“ puslapį, kuris pateikia informaciją ir išteklius, susijusius su klimato kaita.

Kompanijos teigimu, naujasis klimato centras skelbs informaciją apie klimato kaitą, teikiamą lyderiaujančių klimato organizacijų, o „Facebook News“ kuratoriai dalinsis įrašais iš kokybiškų leidėjų ir kitų patikimų šaltinių. Puslapis lankytojams taip pat pristatys žingsnius, kurių kiekvienas gali imtis siekiant išvengti klimato kaitos.

Šis info centras sukurtas pagal „COVID-19 Info Centro“ modelį, kurį „Facebook“ įsteigė anksčiau šiais metais, taip siekiant skleisti tiksliausią informaciją apie pasaulį sukausčiusią pandemiją. Kompanijos teigimu, į šį info centrą iki šiol buvo nukreipta daugiau nei 2 milijardai žmonių, o 600 milijonų jų spaudė naujienas ir ieškojo čia informacijos.

Klimato informavimo centras pirmiausia bus prieinamas JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje ir Prancūzijoje, o netrukus pasieks ir kitas šalis.

„Facebook“ taip pat pranešė 2020 metais planuojantis, vykdant savo pasaulines operacijas, pasiekti nulines anglies emisijas, o iki 2030 metų – nulines emisijas pasiekti jau visose savo vertės kūrimo grandyse. Tokių „Facebook“ planų pavyzdžiai apima ir kompanijos duomenų centrą Odensėje, Danijoje, kuri yra pilnai aptarnaujama vėjo energija, bei duomenų centrą Clonee mieste, Airijoje, kur palaikant regiono bičių populiacijas, kompanija parūpino skirtingų vietinių augalų bei pristatė programą, kurios metu sukurta pusės milijono bičių avilių projektas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kaip pritaikyti „Facebook“ reklamą pagal tikslinę auditoriją?

JP Redakcija

„Facebook“ ir „Instagram“ tampa mokamas?

JP Redakcija

„Facebook“ naujienų srautas nuvilia? Inovacijų ekspertas atsako, kaip jį vėl prisitaikyti sau

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads