6.9 C
Panevėžys
Trečiadienis, 20 lapkričio, 2024

„Facebook“ ir „Instagram“ tampa mokamas?

AutoriusJPFotoASMENINIS ALBUMAS
T. Morkūnas.

Šiandien daugeliui Lietuvoje gyvenančių socialinio tinklo „Facebook“ ar „Instagram“ vartotojų prisijungus prie savo profilio, juos pasitiko pranešimas apie mokamą galimybę naudotis šiuo socialiniu tinklu.

„Jau ne kartą šiame soc. tinkle sklido pačių vartotojų sukurtos melagienos, jog „Facebook“ taps mokamas ir jei nenorite už jį mokėti, reikėtų atlikti tam tikrus absurdiškus ar nelogiškus veiksmus, kurie nedaro jokios įtakos „Meta“ sprendimams: pasidalinti pranešimu ant savo profilio sienos, skelbti viešą įrašą, jog nesutinkate mokėti ir pan. Šiandien ta diena, kai Lietuvoje visi patiklių vartotojų nuogastavimai iš dalies išsipildė.“ – komentavo skaitmeninės rinkodaros specialistas Tomas Morkūnas.

Atsirado galimybė mokėti 5.99 Eur/mėn mokestį už naudojimąsi „Facebook“ ir „Instagram“ soc. tinklais be reklamos. Tai normali praktika, kuri jau seniai taikoma kitose platformose, tokios kaip „Youtube“, ar „Spotify“, todėl vartotojams nereikia išsigąsti. Iš esmės nenorintiems mokėti už prenumeratą – niekas nesikeičia, jie ir toliau gali naudotis nemokamai „Facebook“ ir „Instagram“ soc. tinklais su įprastai anksčiau jiems rodomomis reklamomis.

Nenorintiems matyti „Meta“ reklamų, nuo šiol galima pirkti prenumeratą, taip kaip daugelis lietuvių jau įpratę ir perka „Spotify“ prenumeratą, jog galėtų klausyti muzikos be reklaminių intarpų.

Taigi, Lietuvoje „Facebook“ ir „Instagram“ soc. tinklai netampa priverstinai mokami, tiesiog atsiranda mokama galimybė vartotojams jais naudotis be reklamos.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Facebook“ naujienų srautas nuvilia? Inovacijų ekspertas atsako, kaip jį vėl prisitaikyti sau

confident-noyce

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FAD“ – socialiai atsakingas verslas

confident-noyce

Pokyčiai „Instagram“: nuo šiol tik populiarūs vaizdo įrašai pasižymės aukštesne vaizdo kokybe

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau