ESO: darbai gabenant „Orlen Lietuva“ reaktorių vyko sklandžiau nei planuota

AutoriusELTA
Fotoandrius jokubaitis (gargzdai.lt)


Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio – „Orlen Lietuva“ reaktoriaus – kelionė, pasak „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO), buvo sklandi. ESO vertinimu, sėkmingai įvykdyti visi būtini darbai.

„Krovinį elektrikai lydėjo Klaipėdos, Kretingos, Skuodo ir Mažeikių rajonuose nuo rugpjūčio 6-osios iki 21 dienos. Šiame kelio ruože reikėjo ne tik pasirūpinti elektros tinklo infrastruktūra, bet tuo pačiu užtikrinti, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – sakė ESO atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.

„Apie atjungimus didžiąją dalį vartotojų galėjome įspėti ir tą padarėme iš anksto, o elektros energijos tiekimas vidutiniškai buvo atnaujintas vos po 4,5 valandų, nors buvo numatyta, kad atjungimai gali trukti iki 10 valandų“, – pridūrė R. Juodkienė.

Pasak jos, klientų informavimo procesas pradėjo strigti, kai krovinys sustojo dėl nepalankių oro sąlygų.

„Buvo sunku prognozuoti, kada reaktorius vėl pajudės ir kiek laiko galės važiuoti, todėl kai kuriems vartotojams pranešimai nebuvo išsiųsti laiku kaip numato teisės aktai“, – pasakojo R. Juodkienė.

Apie laikinus atjungimus ESO vartotojus informavo elektroniniais laiškais arba trumposiomis žinutėmis.

Gabenant milžinišką reaktorių teko atšaukti planinius darbus, tokius kaip elektros tinklo rekonstrukcijas, naujų vartotojų prijungimus. Visi darbai atnaujinti šią savaitę, nurodoma ESO pranešime žiniasklaidai.

Elektros energijos atjungimais ir pajungimais visos kelionės metu rūpinosi 106 brigados. Darbai nenutrūkstamai vyko ir naktį, ir dienos metu.

Vadovaujantis vežėjo sudarytu maršrutu, elektros energijos tiekimą laikinai teko sutrikdyti beveik 3 tūkst. vartotojų.

ELTA primena, kad pirmadienį „Orlen Lietuvos“ reaktoriaus kelionė po daugiau nei dviejų savaičių buvo baigta – iš Klaipėdos jūrų uosto jis atvyko į Mažeikiuose esančią naftos perdirbimo gamyklą.

Žemaitijos keliais gabento reaktoriaus svoris kartu su transporto priemone siekė 2 200 tonų, bendras ilgis 93 metrai, o aukštis daugiau nei 10 metrų.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Rusų sąstato vagonas su nederamu atributu per Lietuvą nevažiuos

JP Redakcija

Išskirtinis reginys: milžiniškos detalės keliauja į didžiausią „Ignitis renewables“ vėjo elektrinių parką Baltijos šalyse

JP Redakcija

Į Lietuvą iš Baltarusijos neįleistas britas, gabenęs radioktyvų krovinį

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads