ES parama – skaitmeninei Užimtumo tarnybos transformacijai

AutoriusELTA
FotoBNS


Įsibėgėjo Europos Sąjungos (ES) finansuojamų projektų vystymas pagal „Naujos kartos Lietuva“ planą. Iki šiol klientus aptarnavusi skirtingais informaciniais kanalais ir sistemomis, per kelerius metus Užimtumo tarnyba sukurs vieną skaitmeninę platformą. Tam skirta apie 8 mln. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Funkcijų ir duomenų dubliavimas skirtingose informacinėse sistemose didina administracinę naštą ir apsunkina specialistų darbą. Klientams elektroninės paslaugos taip pat yra mažiau prieinamos. Nusprendėme pasinaudoti galimybe sukurti įrankį, kuris leis darbuotojams skirti daugiau dėmesio tiesioginiam asmenų užimtumo didinimui“, – apie projektą pasakojo Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotojas Gytis Darulis.

Iki šiol dalis Tarnybos paslaugų ar atskiri jų fragmentai išliko nekompiuterizuoti: paslaugas klientai gali gauti tik tiesiogiai atvykę į klientų aptarnavimo skyrius. Mažėjant paslaugų prieinamumui, mažėja galimybės didinti ir klientų užimtumą.

Įgyvendinus projektą „Užimtumo tarnybos skaitmeninė transformacija“, numatoma išspręsti šias problemas ir turėti patogią, lengvai pritaikomą Tarnybos informacinę sistemą, atitinkančią Lietuvos Respublikos ir ES darbo rinkos standartus bei poreikius, pažymima pranešime.

Įgyvendinant projektą bus tiesiogiai vykdomi reikalavimai dėl darnaus vystymosi. Bus kuriamos ir plėtojamos elektroninės viešosios ir administracinės paslaugos, vienodai prieinamos visiems gyventojams.

Kuriama Užimtumo platforma leis didelei daliai skaitmeninio raštingumo įgūdžius turinčių asmenų savarankiškai naudotis dauguma paslaugų, todėl klientų aptarnavimo skyrių specialistai galės daugiau laiko skirti labiausiai pažeidžiamiems ir nuo darbo rinkos nutolusiems klientams.

Padidėjęs paslaugų spektras ir prieinamumas leis visiems klientams paslaugas gauti jiems patogiu laiku, kanalu ir forma. Užimtumo platforma užtikrins informacijos prieinamumą ir pasiekiamumą visiems klientams, įskaitant žmones su negalia. Atsižvelgiant į klientų skaitmeninio raštingumo įgūdžius, nuolat bus organizuojami mokymai individualiai ir grupėms, rašoma pranešime.

Anot G. Darulio, permainos sukurs kokybiškų paslaugų erdvę visiems užimtumo rinkos dalyviams: „Darbo ieškantys asmenys galės komunikuoti su specialistais tik el. būdu: gauti pasiūlymus įsidarbinti, teikti ir gauti dokumentus, įsidarbinti ir užpildyti laisvas darbo vietas. Darbdaviai galės automatiškai gauti pasiūlymus apie kandidatus. Socialinių partnerių tinklui bus sudaryta galimybė pasiekti visą, su darbo rinka susijusią informaciją, o Tarnybos darbuotojams – efektyviau įgyvendinti aktyvios darbo rinkos priemones.“


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Regionų infrastruktūrai – 16,3 mln. eurų paramos

JP Redakcija

Ministerija: kovą apie 170 tūkst. gyventojų bus pervesta piniginė parama

JP Redakcija

Užimtumo tarnyba: sausį į darbo rinką sugrįžo daugiau žmonių nei gruodį, bet nedarbas toliau augo

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads